X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Phase 1 en 2 zijn reeds achter de rug. Dat is de retracking waar Coasterfrenzy het over had. Die is dus niet voor niks geweest. Als we dit zien, dan kunnen we beginnen gokken wat er met Weerwolf in de toekomst zalt gebeuren... RMC of Gravity make over. Ik hoop het laatste, alhoewel RMC het ook eens mag proberen zonder inversies voor mij, dan blijft het familiale karakter behouden.
    Laatst gewijzigd door vampire; 25-06-21 om 12:11.

  2. #2

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Phase 1 en 2 zijn reeds achter de rug. Dat is de retracking waar Coasterfrenzy het over had. Die is dus niet voor niks geweest. Als we dit zien, dan kunnen we beginnen gokken wat er met Weerwolf in de toekomst zalt gebeuren... RMC of Gravity make over. Ik hoop het laatste, alhoewel RMC het ook eens mag proberen zonder inversies voor mij, dan blijft het familiale karakter behouden.
    Gravity heeft al retracks gedaan zonder inversie. Denk maar aan Tussenfryd met Thundercoaster, die geretracked werd en nieuwe treinen kreeg.

  3. #3

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Gravity heeft al retracks gedaan zonder inversie. Denk maar aan Tussenfryd met Thundercoaster, die geretracked werd en nieuwe treinen kreeg.
    En die aanpassing door Gravity vond ik dus niet geslaagd, waardoor ik dus ook een beetje vrees voor dit project. Tonnerre de Zeus vind ik een fantastische baan, net als de Gravitybanen die ik al deed maar ik hou net iets meer van CCI-banen.

    Hopelijk gaan die nieuwe treinen soepeler door de baan dan ze bij Thundercoaster doen, maar in ieder geval ga ik de oude TdZ wel missen .
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  4. #4

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    En die aanpassing door Gravity vond ik dus niet geslaagd, waardoor ik dus ook een beetje vrees voor dit project. Tonnerre de Zeus vind ik een fantastische baan, net als de Gravitybanen die ik al deed maar ik hou net iets meer van CCI-banen.

    Hopelijk gaan die nieuwe treinen soepeler door de baan dan ze bij Thundercoaster doen, maar in ieder geval ga ik de oude TdZ wel missen .
    CCI bestaat helaas niet meer. Als ik het goed begrijp zijn een aantal redelijk belangrijke personen voor CCI nu werkzaam bij GCI en enkele andere bij GG.

  5. #5

    Re: Renovatie voor houten achtbaan Parc Astérix: ombouw naar hybrid coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Phase 1 en 2 zijn reeds achter de rug. Dat is de retracking waar Coasterfrenzy het over had. Die is dus niet voor niks geweest. Als we dit zien, dan kunnen we beginnen gokken wat er met Weerwolf in de toekomst zalt gebeuren... RMC of Gravity make over. Ik hoop het laatste, alhoewel RMC het ook eens mag proberen zonder inversies voor mij, dan blijft het familiale karakter behouden.
    Aah.. dan snap ik inderdaad ook die re-tracking.. Vond het al raar dat ze dit zo kort op elkaar zouden doen, maar het is deel van het gehele project.

    Bij het begin van het blauwe gedeelte was eerst een soort grote helix. Die haalde het tempo er een beetje uit (al gaf dat wel een leuk soort 2e "First drop" moment daarna). Die is nu dus weg en in plaats van hoog, wordt de bocht laag langs de grond gelegd voor hogere snelheid. Ik zou verwachten dat het gedeelte erna dan ook wat pittiger wordt (hogere snelheid), wat verklaart waarom de banking bij de retracking is aangepast.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •