X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 17 van de 20 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 393
  1. #321

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Raar dat ze daar nu pas me beginnen

  2. #322

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Raar dat ze daar nu pas me beginnen
    Het lijkt me logisch dat je je promotie pas op gang trekt wanneer mensen ook effectief kunnen beginnen plannen om je richting uit te komen. Voor ons pretparkfans werkt het om maandenlang stukjes informatie toegeworpen te krijgen, maar voor het brede publiek is marketing voor het park effectief open kan wellicht verspilde moeite.

  3. 29-04-21, 15:05


  4. #323

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    De baan staat nu ook op het parkplan:

    Naam:     kondaa.jpg
Bekeken:  1191
Groote:   182,0 KB

    En de omschrijving van de attractie op de website is vrij duidelijk: "De achtbaan van alle records!"
    https://www.walibi.be/nl/attracties/thrills/kondaa

  5. #324

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Is het niet "Recorden" in het Nederlands?

    Wist ook niet dat Kondaa 15 inversies zou krijgen

  6. #325

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Is het niet "Recorden" in het Nederlands?
    Ik weet niet goed of dit een grap is of niet, maar het is alleszins gewoon "records" in het Nederlands.

  7. #326

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik weet niet goed of dit een grap is of niet, maar het is alleszins gewoon "records" in het Nederlands.
    In spreektaal is het meestal "alle Recorden".. daarom dat dit vreemd klonk, maar inderdaad: officieel hoort het "Alle Records" te zijn.

  8. #327

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Zie ik dat goed iemand van 1m95 mag er niet in? Gelukkig ben ik 1m93 groot zonder schoenen maar met schoenen zeker 1m95 .
    Snap dat eigenlijk niet dat daar steeds lengte limieten op staan zeker in tijden dat de jeugd groter en groter wordt.

  9. #328

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Zie ik dat goed iemand van 1m95 mag er niet in? Gelukkig ben ik 1m93 groot zonder schoenen maar met schoenen zeker 1m95 .
    Snap dat eigenlijk niet dat daar steeds lengte limieten op staan zeker in tijden dat de jeugd groter en groter wordt.
    Oeioei, dan gaat mijn wederhelft met zijn 1m94 ook goed zijn schouders mogen intrekken. 9 vd 10 gaat hij er dan ook geen grote liefhebber van zijn, gewoonlijk als er een max. lengtelimiet is zit het karretje voor hem zodanig oncomfortabel dat het hem de rit - hoe geweldig ook - niet waard is om dat meerdere keren na elkaar uit te zitten.
    Zonde, in Spanje loopt hij ook altijd tegen dit probleem aan, in Port Aventura gaan ze er blijkbaar vanuit dat de standaard max. lengte van de gemiddelde persoon wel 1m80 ish is. Daar heeft hij ook altijd het gevoel dat ze hem in een kiddie coaster aan het proppen zijn.

  10. #329

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    SPOILER ALERT DO NOT WATCH IT U WANT TO GET SUPRICED:

    https://www.youtube.com/watch?v=OE8z9u5ow-M

    Eén woord heb ik hiervoor : ZOT

  11. #330

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Die lengte restrictie is kak. Aan te dik zijn kan je iets doen, aan te groot of te klein echter niet... Hyperion en Velocicoaster hebben ook een maximum lengte van 1,95 meter, lijkt me aan Intamin te liggen. Al vraag ik me ook af hoe streng ze hier op gaan controleren?!

  12. #331

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Die lengte restrictie is kak. Aan te dik zijn kan je iets doen, aan te groot of te klein echter niet... Hyperion en Velocicoaster hebben ook een maximum lengte van 1,95 meter, lijkt me aan Intamin te liggen. Al vraag ik me ook af hoe streng ze hier op gaan controleren?!
    Heeft Taron een max lengte? Is ook een Intamin.

  13. #332

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Heeft Taron een max lengte? Is ook een Intamin.

    Van Taron zie ik geen maximum lengte vermeld staan op de site van Phantasialand. Taiga heeft dan weer wel die 1,95m restrictie, Red Force eveneens.

  14. #333

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Die lengte restrictie is kak. Aan te dik zijn kan je iets doen, aan te groot of te klein echter niet.
    Precies om deze reden ben ik ook een beetje teleurgesteld in die lengterestrictie. Ik ben ergens tussen 1m85 en 1m88 en blijf dus zelf buiten schot. Maar fabrikanten zouden intussen toch wel moeten weten dat mensen van 1m95 of meer niet meer zo'n uitzondering zijn als vroeger?

    Dat ik in een schoenenwinkel quasi altijd moet afdruipen en af en toe met 'meneer' wordt aangesproken is tot daar aan toe ... maar ik hoop dat ik nooit afgekeurd zal worden voor een attractie. Al denk ik dat ik nog klein genoeg ben om overal in te mogen
    Once you sit back, you never go back.

  15. #334

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Hoop gewoon dat ze niet te streng zijn zodat ik er wel in kan al moet ik zeggen dat ik met Taron nog geen problemen gehad heb dus laat ons hopen bij Kondaa ook niet

  16. #335

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Van Taron zie ik geen maximum lengte vermeld staan op de site van Phantasialand. Taiga heeft dan weer wel die 1,95m restrictie, Red Force eveneens.
    Red Force is goed te doen, mijn vriend heeft meer moeite bij Shambhala. Daar moet hij telkens zijn benen in een zeer vreemde kleermakerszit plooien waarbij er dan 2 medewerkers mee op de beugel moeten komen duwen om hem effectief te doen "klikken".
    Moet wel zeggen dat ze daar altijd veel moeite doen om hem erin geplooid te krijgen en niet zomaar wegwuiven van "oh, tant pis, te groot, dat gaat niet lukken".

    Altijd zonde zo'n restricties inderdaad, zoals gezegd, overgewicht kan je nog iets of wat zelf beïnvloeden (al geldt dit ook niet voor alle situaties natuurlijk, je weet nooit of er een medische achtergrond de oorzaak is), maar lengte heb je nu eenmaal niet te kiezen. Veel hangt natuurlijk ook af van hoe je lengte verdeeld is. Zijn het vooral de benen, dan is dit doorgaans geen probleem, heb je daarentegen een zeer lang bovenlichaam, dan kan dit met sommige veiligheidsbeugels wel moeilijker worden, omdat die bv. in sommige attracties dan niet op een correcte manier naar beneden kunnen omdat de schouders in de weg zitten. Je kan dan een beetje gaan 'inzakken' en een patattenzakhouding aannemen, maar dat gaat ook geen 10cm erafkegelen natuurlijk. En dan zwijgen we nog over het comfort tijdens de rit, want zo bijeengepropt zitten onder bepaalde G-krachten is ook niet alles.

  17. #336

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    SPOILER ALERT DO NOT WATCH IT U WANT TO GET SUPRICED:

    https://www.youtube.com/watch?v=OE8z9u5ow-M

    Eén woord heb ik hiervoor : ZOT
    De G-Meter is toch behoorlijk van slag... Dikke airtime op de lifthill en zelfs als de trein in de remmen staat beweegt dat ding nog.

  18. #337

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    We gaan nog genoeg kunnen palaveren over de boom, maar kunnen we na de persvoorstelling het toch ook even hebben over de 'worstenboom' die Walibi er ergens verstopt zou hebben? Dat ding krijgt op termijn gigantische vruchten en stinkende bloemen...
    Naam:     sausage_tree_fruits.jpg
Bekeken:  3305
Groote:   460,9 KB

  19. #338

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Die foto nodigt uit voor een resem makkelijke grappen

  20. #339

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Het zou kunnen dat die maximumlengte van 1,95m geen harde limiet is, maar eerder te vergelijken met de houdbaarheidsdatum op een verpakt voedingsproduct. Ze kunnen voor een persoon die groter is dan 1,95m geen garantie geven op een comfortabele en aangename rit.

  21. #340

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Die 1,95m restrictie is dus exact hetzelfde als voor Hyperion in Energylandia. In Energylania heeft nooit iemand mij tegengehouden bij Hyperion met m'n 2m, maar wel bij andere achtbanen in Energylandia. De meeste achtbanen en attracties in Europa die een 1,95m restrictie hebben zijn gewoon comfortabel voor mij, en meestal heb ik ook geen problemen en houdt niemand me tegen. Er zijn uitzonderingen: Dalton terror heb ik nooit mogen uitproberen, want daar wordt ik wél consequent tegengehouden. Net hetzelfde met Mystery Castle in Phantasialand, daar wordt ik altijd uitgegooid, maar Black Mamba is ook nooit een probleem. Fingers crossed voor Kondaa

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •