X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ahja.. er is al een volledige layout bekend, maar ze hebben nog niet gekozen of ze de baan door Mack of Gerst gaan laten zetten.. TUUUUUUUURLIJK datte

    Wat mij betreft wel een #fail dat ze niet voor een studio100 thema gaan. Dat is immers waarvoor men naar het park gaat. Het zou me ook niet verbazen als ze - net als alle andere non-IP-attracties - dit na enige tijd alsnog omvormt in een Studio100 thema.. Hadden ze het ook meteen goed kunnen doen.

  2. #2

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat mij betreft wel een #fail dat ze niet voor een studio100 thema gaan. Dat is immers waarvoor men naar het park gaat. Het zou me ook niet verbazen als ze - net als alle andere non-IP-attracties - dit na enige tijd alsnog omvormt in een Studio100 thema.. Hadden ze het ook meteen goed kunnen doen.
    Ik vind het vooral jammer dat ze iets futuristisch tussen de piratenzone en Ploptuin gaan proppen. Dat thema clasht zo hard en aangezien de ruimte toch vrij beperkt is daar betwijfel ik of ze die "themagebieden" genoeg ruimte kunnen krijgen zodat het niet storend werkt. Liever had ik dit gewoon als een uitbreiding van de piratenzone gezien, dat kan ook perfect gerealiseerd worden zonder link naar Piet Piraat.

    Over de baan zelf ben ik dan wel enorm enthousiast! Time Traveler was gewoon fantastisch, beste Mack die ik gedaan heb. Ik hoopte toen al dat er zo een baan dichterbij huis ging komen... en kijk... naar m'n thuispark

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •