X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Zijn de horecaprijzen in Plopsa te duur?

Stemmers
26. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Nee

    0 0%
  • Nee, maar duurder mag het zeker niet worden

    5 19,23%
  • Ja

    21 80,77%
Resultaten 1 tot 20 van de 37

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Horecaprijzen in Plopsa: te duur?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Binnen smokkelen hoeft niet hoor, Plopsa verbiedt geen picknick. Dat doet enkel Disney, al wordt daarop weinig tot geen controle gedaan.
    In PortAventura mag het ook niet, al controleren ze ook daar heel selectief. Eén van de twee dagen werd bij ons één van de drie rugzakken gecontroleerd, en toen ze daar bokes vonden en ons verzochten die in lockers te gaan leggen, zijn we gewoon bij een andere kassa gaan aanschuiven.

    On topic: Ook ik heb op 'ja' gestemd. Als het in andere parken goedkoper kan, kan dat daar ook. Oké, de kwaliteit van Plopsa is hoger dan die van pakweg Walibi, maar ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Poll] Horecaprijzen in Plopsa: te duur?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Als het in andere parken goedkoper kan, kan dat daar ook. Oké, de kwaliteit van Plopsa is hoger dan die van pakweg Walibi, maar ik vind het nog steeds te duur voor wat je krijgt.
    Een blik Coca-Cola of een flesje Chaudfontaine is qua kwaliteit overal hetzelfde, maar toch kunnen de drankprijzen extreem schelen. En omtrent de vol-au-vent, stoofvlees, balletjes in tomatensaus... deze klassiekers worden ook allemaal door dezelfde firma geleverd in alle parken, dus opnieuw dezelfde kwaliteit.

  3. #3

    Re: [Poll] Horecaprijzen in Plopsa: te duur?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Een blik Coca-Cola of een flesje Chaudfontaine is qua kwaliteit overal hetzelfde, maar toch kunnen de drankprijzen extreem schelen. En omtrent de vol-au-vent, stoofvlees, balletjes in tomatensaus... deze klassiekers worden ook allemaal door dezelfde firma geleverd in alle parken, dus opnieuw dezelfde kwaliteit.
    De voorbeelden die jij nu aanhaalt inderdaad wel, maar ik eet toch liever een pakje friet in Plopsaland dan in Walibi, qua kwaliteit en al zeker qua hoeveelheid
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •