X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je, ik ben niet helemaal mee?
    In de video zie je nog dat de gevels van het Nederlands dorp verre van af zijn. Er staan nog stijgers, hier en daar is nog ruwbouw te zien. Delen zijn afgeplakt.

    In de foto is het al helemaal af.

    Nu weet ik niet hoe veel tijd er tussen opname en uitgave zit van die video. Maar de verschillen zijn toch wel behoorlijk goed te zien. Dus oftewel tonen ze ons verouderde stand van zaken in de video, oftewel is er bij die foto inderdaad een beetje bij geholpen om een beeld te geven van hoe het er moet uit zien als het af is.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    In de video zie je nog dat de gevels van het Nederlands dorp verre van af zijn. Er staan nog stijgers, hier en daar is nog ruwbouw te zien. Delen zijn afgeplakt.

    In de foto is het al helemaal af.

    Nu weet ik niet hoe veel tijd er tussen opname en uitgave zit van die video. Maar de verschillen zijn toch wel behoorlijk goed te zien. Dus oftewel tonen ze ons verouderde stand van zaken in de video, oftewel is er bij die foto inderdaad een beetje bij geholpen om een beeld te geven van hoe het er moet uit zien als het af is.
    Ik denk dat er inderdaad een mix aan videobeelden inzit die van andere tijdstippen dateren. Zo zie je in mijn post met screenshots uit de video dat op de eerste foto er nog steigers staat terwijl dat niet meer het geval is bij foto 2. Ook het dakje boven de hoofdingang is al afgemaakt tov foto 1.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •