X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Tips voor parkfan met kind(eren)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    - Wij kiezen parken waar we weten dat de kids er ook iets aan hebben. Walibi slaan we nog even over, plopsa hebben we een abbonement genomen.
    Ik zeg het tegen veel mensen en nu nogmaals, onderschat walibi niet voor kids. Ze hebben eigenlijk best veel waar kinderen opkunnen/mogen en ze mogen nog redelijk lang gratis binnen.

  2. #2

    Re: Tips voor parkfan met kind(eren)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Ik zeg het tegen veel mensen en nu nogmaals, onderschat walibi niet voor kids. Ze hebben eigenlijk best veel waar kinderen opkunnen/mogen en ze mogen nog redelijk lang gratis binnen.
    En de wachtrijen bij de kinderattracties zijn er altijd erg kort of onbestaande. Bij Bobbejaanland is dit ook wel het geval.

  3. #3

    Re: Tips voor parkfan met kind(eren)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Ik zeg het tegen veel mensen en nu nogmaals, onderschat walibi niet voor kids. Ze hebben eigenlijk best veel waar kinderen opkunnen/mogen en ze mogen nog redelijk lang gratis binnen.
    Dat klopt volledig. Ik zag WB steeds als een park voor grotere kinderen (10j en ouder) maar in feite kan je je daar perfect een hele dag bezig houden op de iets minder wilde attracties. Kinderen tot een meter mogen ook gratis binnen, wat de prijs toch altijd ten goede komt. Groot pluspunt voor de kleinste hier: in Walibi mag je vanaf 90cm in de splash, wat bij andere parken meestal 1m is. Fun gegarandeerd!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •