X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Ik wordt hier niet warm of koud van ... De wachtrij die op het eerste zicht een beetje boven het grondniveau staat kan best mooi uitvallen eenmaal het groen zijn werk heeft gedaan (én + punt: het is geen veehok), maar de rest ziet er sober en eentonig uit, allemaal hetzelfde hout enzo ... Met een Indianen thema kon toch meer gedaan worden, hopelijk volgt dit nog. Vooral het station ziet er nu zeer basic en generic uit ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] 2020 - Een nieuwe rollercoaster!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik wordt hier niet warm of koud van ... De wachtrij die op het eerste zicht een beetje boven het grondniveau staat kan best mooi uitvallen eenmaal het groen zijn werk heeft gedaan (én + punt: het is geen veehok), maar de rest ziet er sober en eentonig uit, allemaal hetzelfde hout enzo ... Met een Indianen thema kon toch meer gedaan worden, hopelijk volgt dit nog. Vooral het station ziet er nu zeer basic en generic uit ...
    En het laatste gedeelte van de wachtrij ziet er toch weer een beetje als een veehok uit.. net het gedeelte dat eigenlijk altijd - dus ook op rustige dagen - gebruikt wordt. Hadden ze beter andersom kunnen doen.

    Verder helemaal eens over het stationsgebouw. Vond het er zelf uitzien alsof het zo'n Doe-Het-Zelf-Pakket van de bouwmarkt is. Maar ik moet er ook bij zeggen dat het deze "look" en prima backdrop kan zijn wanneer je er meer theming op gaat aan brengen. Ik ga er dus nog van uit dat er nog het één en ander bij komt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •