X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Natuurlijk komt launchcoaster als winnaar uit de bus, met of zonder enquête. Bekijk eens de alternatieven: die heeft BJL al of zijn toch allen minder spectaculair. Om nog maar de link met de nieuwigheden in de twee meest nabije zusterparken te verzwijgen ... Hoe relevant zijn zo'n enquêtes dan? Alsof het park / PR op het resultaat gaat wachten en pas daarna offertes bij de fabrikant gaat vragen en de aanvraag tot bouwvergunning zodoende nodeloos uitstelt. Schijndemocratie en een doorgestoken kaart, zo doorzichtig als een kleurloze zeepbel.

    Weinig origineel, zo'n (nep)enquête. Was dat niet enkele jaren terug ook in een Duits en/of Pools pretpark het geval? Bij de ene ging het om verschillende soorten attracties, bij de andere tussen een Vekoma en een Intamin mega, als ik me niet vergis.

    BJL krijgt eindelijk een (top)coaster. Ik verwacht iets dat toch indrukwekkender is dan Anubis en wellicht met een trein ipv aparte karren. Ze hebben in Lichtaart al genoeg coasters met aparte karren. Bovendien zijn Trek & Rush ook betreind. Elk jaar denk ik "Nu heb ik m'n laatste BJL-abo gekocht". Ik ruik al een reden om m'n huidig abo eind 2018 te verlengen. Licht in deze duistere tijden.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 26-11-17 om 21:08. Reden: Respecteer elkaar aub :)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •