Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Het valt me ook op dat er rechts, tussen Ratatouille en de Frozen zone ook nog een heel groene ruimte is, waarlangs er wel een pad loopt. Ik vermoed dat dit pad de eerste jaren nog niet toegankelijk zal zijn, maar men hiermee wel rekening zal houden voor toekomstige uitbreidingen?

Ook tussen Star Wars en en ToT is er nog ruimte voor uitbreidingen.

Mooi, het park kan dus nog flink groeien.

Hopelijk vergeten ze inderdaad niet het Disneyland Park, alsook het derde park? Het derde park zal sowieso weer geen prioriteit krijgen.
Ik zag ook al dat er genoeg ruimte voor uitbreiding was. Dat moet natuurlijk ook wel. Je moet als park altijd vooruit blijven denken voor zoiets en Disney heeft dat heel hard geleerd met hun park in Californië.

Gezien hoe lang Disney normaal bouwt en hoe "snel" alles al af moet zijn, verwacht ik ook niet al te veel in de nieuwe gebieden. De Marvell Zone is overduidelijk niet veel meer dan een re-theming van een bestaand gebied. Voor Frozen en Starwars denk ik dat beiden wel één grote attractie krijgen, maar niet veel meer dan dat. Natuurlijk nog wat horeca en wellicht nog een opvul attractie, maar ik denk dat de gebieden er vooral op gericht worden opdat er later nog nieuwe (grote) attracties toegevoegd kunnen worden.

Je ziet die gebieden ook in het hoofd park, waar we al 25 jaar zitten te wachten op de Indiana Jones Darkride. Ik ben het echter wel met Disney eens dat de studio's veel harder nood hebben aan nieuwigheden, zodat dit eindelijk eens een volwaardig park wordt. Het zou me echter niets verbazen als ze na 2025 dan toch eens aan een attractie voor het hoofdpark gaan beginnen.

Overigens: Na de overname van Lucasarts is men nu vooral Star Wars aan het melken. Dat is blijkbaar makkelijk. En dus ook logisch dat ze met dat thema iets doen. Disney wil echter ook Indiana Jones nieuw leven in blazen. Dat is echter een pak lastiger. De laatste film daarvan is keihard geflopt, Harrison Ford is geen acteur waar je nog mee wilt samen werken en een goede adventure film kost toch aardig wat meer moeite dan een goede science fiction film. Het kan zodoende nog wel even duren voordat de Indiana Jones filmen weer op gang komen, maar het zou niet heel gek zijn om tegen die tijd ook bijbehorende attracties te gaan ontwikkelen. De attracties komen bijna altijd later dan de films bij Disney, dus dat lijkt goed te passen.