X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ga je serieus een wing coaster vergelijken met een inverted of dive coaster? Wat lachwekkend. Je baseert je opinie op basis van een vergelijking die niet opgaat. Daarmee is de kous af.
    Als je veel minder ervaring hebt dan vele forumbezoekers hier: Ja. Aangezien ik met geen enkel andere wing kan vergelijken, ja! Je leest overal hoe heftig hij wel niet is, hoe krachtig hij aan voelt, hoe intens dat ding is, ...

    Wel, wij voelden het niet. Wij vonden eerder rustig aanvoelen. Misschien is dat ook overdreven, maar als ik ooit iemand mee heb die voor het eerst overkop wil gaan, dan zou ik deze aanraden.

    Misschien is dit net een eigenschap van wing-coasters .. maar ik zou hem allesbehalve intens, krachtig, heftig, ... omschrijven. Ik zou eerder zeggen: comfortabel, hoog, ook te doen voor mensen met een zwakkere maag, ... ideale als je nog weinig tot geen ervaring hebt met grote achtbanen.

    En wat past dan wel bij de omschrijving en van dezelfde constructeur: Black Mamba, OzIris, ... die zijn voor mij wel intens, krachtig, heftig, behouden het snelheidsgevoel, ...

  2. #2

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Als je veel minder ervaring hebt dan vele forumbezoekers hier: Ja. Aangezien ik met geen enkel andere wing kan vergelijken, ja! Je leest overal hoe heftig hij wel niet is, hoe krachtig hij aan voelt, hoe intens dat ding is, ...

    Wel, wij voelden het niet. Wij vonden eerder rustig aanvoelen. Misschien is dat ook overdreven, maar als ik ooit iemand mee heb die voor het eerst overkop wil gaan, dan zou ik deze aanraden.

    Misschien is dit net een eigenschap van wing-coasters .. maar ik zou hem allesbehalve intens, krachtig, heftig, ... omschrijven. Ik zou eerder zeggen: comfortabel, hoog, ook te doen voor mensen met een zwakkere maag, ... ideale als je nog weinig tot geen ervaring hebt met grote achtbanen.

    En wat past dan wel bij de omschrijving en van dezelfde constructeur: Black Mamba, OzIris, ... die zijn voor mij wel intens, krachtig, heftig, behouden het snelheidsgevoel, ...
    Heb jij na de helix halverwege de baan geen blackout gekregen? Wij zagen telkens niets meer tot we bijna uit de Zero-G roll waren.

  3. #3

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Heb jij na de helix halverwege de baan geen blackout gekregen? Wij zagen telkens niets meer tot we bijna uit de Zero-G roll waren.
    Nee, ik had het op voorhand hier ook gelezen (En misschien was dat wel de fout; ik wist wat ging komen :-p ), en voelde niets speciaal op dat of een ander punt.

    Niet dat het een familiebaan is, maar wij deelden niet het enthousiasme dat vele andere hier en op andere plaatsen op het www hebben. Gewoon een leuk achtbaan, zonder meer...

  4. #4

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Nee, ik had het op voorhand hier ook gelezen (En misschien was dat wel de fout; ik wist wat ging komen :-p ), en voelde niets speciaal op dat of een ander punt.

    Niet dat het een familiebaan is, maar wij deelden niet het enthousiasme dat vele andere hier en op andere plaatsen op het www hebben. Gewoon een leuk achtbaan, zonder meer...
    Best raar dat dit zo verschilt per rit, gisteren was het wel heel warm natuurlijk, misschien lag het daar aan.

  5. #5

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Wij deden hem onmiddellijk na het binnen gaan van het park (om de wachtrij voor te zijn :-p maar die was er dus de ganse dag niet :-) )
    En om de dag af te sluiten ... dus inderdaad niet op de warmste momenten en zonder aanschuiven in de zon :-p

  6. #6

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten

    Wel, wij voelden het niet. Wij vonden eerder rustig aanvoelen. Misschien is dat ook overdreven, maar als ik ooit iemand mee heb die voor het eerst overkop wil gaan, dan zou ik deze aanraden.

    ...
    Ik denk dat dat best wel eens kan tegen vallen voor die persoon in kwestie dan. Ik deed ook nog nooit een wing-coaster en ik vond hem super intens. Veel intenser dan Black Mamba en Oziris, dat zijn stukken mindere intense banen t.o.v Feñix.

    Trouwens op deze baan mijn 1ste echt black out gehad. Nog nooit voorgehad, een klein beetje ooit op een boomerang, maar deze op Feñix was veel intenser. Sorry niet eens met jou vergelijking.

    Dat hij jou minder bekoord kan ik aanmemen, maar een rustige baan kan je dit toch ook niet noemen.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •