X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Inderdaad, ergens jammer dat er een spookhuis minder is, maar de rest ziet er wel leuk uit. Waar haal je het dat Villa 13 Black Rose geworden is? Ik kon de Halloween-plattegrond van het park niet vinden.

    Wel opmerkelijk dat ze Aaron Crow in huis halen, nadat hij al 2 jaar de Halloween-show van BBJ verzorgde... Hopelijk is het nu wel een andere show. Is het ook zeker dat het in het Tiki Theater is? Dan ben ik in elk geval blij dat het theater eindelijk nog eens gebruikt wordt. Hopelijk ook de volgend ejaren!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Inderdaad, ergens jammer dat er een spookhuis minder is, maar de rest ziet er wel leuk uit. Waar haal je het dat Villa 13 Black Rose geworden is? Ik kon de Halloween-plattegrond van het park niet vinden.
    Ik heb ook even moeten zoeken, maar heb het net gevonden! Op deze pagina vind je rechtsonder de bannerfoto een knopje om de kaart te activeren.

    Ik ben heel blij dat Villa 13 vernieuwd wordt! Het spookhuis was na vijf jaar wel aan vervanging toe en wat ben ik blij dat er een nieuwe op dezelfde locatie komt! (Wat doe je ook anders met dat huis?) De sfeer dat in een echt, 'levend' huis hangt, kan je onmogelijk evenaren met een tijdelijk opgebouwd spookhuis.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik heb ook even moeten zoeken, maar heb het net gevonden! Op deze pagina vind je rechtsonder de bannerfoto een knopje om de kaart te activeren.
    Top, thanks! Deze had ik inderdaad niet opgemerkt. Ik ben ook zeer benieuwd wat we te zien zullen krijgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •