RnRC komt door zijn theming nog wel iets beter over, maar het is inderdaad niet bepaald de sterkste layout van vekoma.

Ik verwacht echter niet dat de ombouw veel gaat doen aan de baan. De layout etc. blijven immers hetzelfde. Wel hoop ik dat ze nu om gaan naar een off-board sound system. De muziek kwam nu volstrekt niet tot zijn recht, was de helft van de rit niet te horen en met enige regelmaat kapot, waardoor je hooguit wat flarden kon opvangen van het zitje achter je.

Daarnaast zou een wisseling van Aerosmith naar AC/DC sowieso een verbetering zijn .. zeker als ze het bij mijn favoriete AC/DC nummer houden: Shoot to Thrill, al zou ik het zeker ook niet erg vinden om Black Sabbath terug te horen in de attractie.

Qua thema.. tsja. Nu is het gewoon een blikken hal met een 2D frontje waar de naam van de attractie op staat. De eerste ruimte waar je binnen komt is nog best mooi, daarna houdt het idd wel op. Ik denk dat dit begin nu de villa van Tony moet gaan voorstellen en dat je later in zijn workshop terecht komt. Theming vanaf de video-ruimte (Station, ride, exit) verwacht ik dan ook vooral als een soort workshop waar veel oude rommel rond slingert. Ik verwacht vooralsnog niet dat de theming veel meer dan goedkoop en simpel, maar wel doeltreffend gaat zijn.