X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik weet niet meer zeker of het hoofd PR of de Eigenaar zelf was die het me verteld heeft, maar ze focussen sowieso eerst om alles binnen het huidige park op orde te krijgen en ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat daar nog wel wat knelpunten zitten waarmee ze kunnen werken (Staat overigens een interessant artikel over in Brakesection Magazine welke locaties er nog allemaal zijn: Stiekem best veel).
    Er zijn nog wel wat locaties binnen het huidige park. Dat dit nog veel ruimte is, is hoe dan ook door de manier van bouwen (in de grond, veel lagen, door elkaar). Ik denk dat het nog wel een jaartje of 10, 15 duurt voor het park binnen zijn huidige grenzen min of meer op orde is/volgebouwd is.

    Met de knelpunten bedoel je? Dat is misschien toch niet zo duidelijk voor sommigen. Ik veronderstel dat je vooral doelt op Temple & Hollywood, Geister & FjP, Colorado & Silverado,...?

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Met de knelpunten bedoel je? Dat is misschien toch niet zo duidelijk voor sommigen. Ik veronderstel dat je vooral doelt op Temple & Hollywood, Geister & FjP, Colorado & Silverado,...?
    Inderdaad: Met name die eerste twee. Denk dat het algemene publiek zich niet heel erg stoort aan Colorado en Silverado, maar het is toch een hoek die niet echt op par is met de rest van het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •