X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsa Camping] 2018

    Iemand enig idee hoe ver ze hiermee zitten? Mogen we volgend jaar al de eerste overnachtingen verwachten?

  2. #2

    Re: [Plopsa Camping] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Iemand enig idee hoe ver ze hiermee zitten? Mogen we volgend jaar al de eerste overnachtingen verwachten?
    Het blijft opvallend stil over die camping bij Plopsa. Ze hebben er al tijdenlang met geen woord over gerept...

  3. #3

    Re: [Plopsa Camping] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Het blijft opvallend stil over die camping bij Plopsa. Ze hebben er al tijdenlang met geen woord over gerept...
    Inderdaad, het zal in elk geval niet voor dit of volgend jaar worden denk ik.

    Ik gok op een opening in 2020... Plopsaland De Panne bestaat dan 20 jaar en dit zal één van de cadeaus worden. Tegelijk met de opening van het vakantiepark zal er een tweede ingang geopend worden aan Wickieland / Rox Flyer voor de gasten die er verblijven.

    Let op: mijn speculaties é, geen feiten

  4. #4

    Re: [Plopsa Camping] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Inderdaad, het zal in elk geval niet voor dit of volgend jaar worden denk ik.

    Ik gok op een opening in 2020... Plopsaland De Panne bestaat dan 20 jaar en dit zal één van de cadeaus worden. Tegelijk met de opening van het vakantiepark zal er een tweede ingang geopend worden aan Wickieland / Rox Flyer voor de gasten die er verblijven.

    Let op: mijn speculaties é, geen feiten
    Op de Facebookpagina van Plopsa werd daarnet bekend gemaakt dat men binnenkort van start zal gaan met de bouw van een vakantiepark met 100 huisjes...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •