De Efteling doet inderdaad erg wisselvallige dingen. Sommige dingen zijn fantastisch, andere dingen vind ik dan weer meer in een B-Park horen. De loods van het station zal ongetwijfeld erg mooi worden, maar ook ik ben nog wat sceptisch over Pandadroom/Fabula. De constructie namelijk bij voorbaat al niet geschikt om bepaalde fouten (die er nu in zitten) uit te kunnen halen. De buitenwand is niet stevig genoeg om er rotsen aan te hangen, maar dat kan prima opgelost worden door er een constructie vóór te zetten. De binnenkant is een ander verhaal. De ondersteuning voor het dak is zo gemaakt dat deze altijd in de weg staat, ongeacht hoe je de voorshow-ruimte inricht en dat is eigenlijk behoorlijk slecht. Daarnaast is de binnenkant nu enorm slecht gethemed (wederom: Constructie kan geen gewicht hebben) dus persoonlijk zie ik eigenlijk het liefste dat ze de gehele pre-show ruimte slopen en er een nieuw gebouw voor zetten dant van binnen én buiten goed gethemed kan worden en geen palen in het midden van de zaal heeft staan.