X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 48

Onderwerp: [Legoland] Belgium?

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Legoland] Belgium?

    Als dit park op deze locatie verschijnt, zie ik dat toch ook wel een beetje als Legoland France. Met 2 Disneys, Asterix en een beetje 'Zeezand' snap ik dat Merlin niet voor een dure locatie in Parijs gaat waar de internationale concurrentie moordend is.

    Dan beter in een naburige regio, gul met vergunningen en (arbeids)subsidies en waar je hoofdzakelijk met binnenlandse concurrenten hebt af te rekenen. NL en NRW worden dan ook hinterland van Legoland Belgium (ze gaan dat park toch niet Legoland Charleroi noemen ...).

    Een nog onbestaand topic hier of elders op dit forum: ik las op fansites dat Legoland Deutschland in 2023 een (familie-)achtbaan krijgt van vermoedelijk... B&M. Bronnen vind ik niet meteen terug, catalogeer het dus maar onder 'sterke geruchten'. Maar het kopieer-gredrag van Merlin zou ik dan uitzonderlijk eens niet betreuren indien zo iets later ook in ons land komt. De (landelijke) concurrentie zal moeten volgen in die attractie-wedloop.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 30-08-22 om 21:08.

  2. #2

    Re: [Legoland] Belgium?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Een nog onbestaand topic hier of elders op dit forum: ik las op fansites dat Legoland Deutschland in 2023 een (familie-)achtbaan krijgt van vermoedelijk... B&M. Bronnen vind ik niet meteen terug, catalogeer het dus maar onder 'sterke geruchten'. Maar het kopieer-gredrag van Merlin zou ik dan uitzonderlijk eens niet betreuren indien zo iets later ook in ons land komt. De (landelijke) concurrentie zal moeten volgen in die attractie-wedloop.
    Even tussendoor: dit zijn geen geruchten, de bouw is begonnen en de eerste baandelen werden al geleverd:

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •