X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zijn er ander parken dan Europa park waar je nog binnen kan na sluitingsuren?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Zijn er ander parken dan Europa park waar je nog binnen kan na sluitingsuren?
    In principe elk park dat de wachtrijen nog leeg draait na sluitingstijd. Het loont vaak echt om last-minute nog een attractie binnen te wandelen om dan een uur na sluitingstijd er uit te komen en van een rustig park te genieten. Er zijn echter ook zat parken die dan de Horeca nog hebben draaien.

    Laatste keer dat ik in PHL was, kwam ik een half uur na sluit pas uit FLY. De sfeer in het gebied was toen perfect. Desalniettemin stonden er nog lange rijen bij sommige verkoop punten. Vooral de Churros kraam heeft het daar altijd druk. Vraag me eigenlijk wel af hoe lang het duurt voordat de mensen uiteindelijk allemaal het park uit zijn. Zeker bij grote parken zoals de Efteling kan ik me voorstellen dat het behoorlijk lang duurt voordat de laatste bezoekers door de uitgang naar buiten gaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •