X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #8

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Een attractie 1-op-1 herbouwen vind ik altijd jammer, zeker als het geen topattractie is. Toverland maakte die fout met de Woudracer, Plopsa en Asterix met hun Zierers. Je bent (bijna) evenveel kwijt als aan een nieuwe attractie en extra bezoekers lok je niet met zo'n identieke herbouw.

    Dit doet ook uitschijnen dat ze bij Mack 25 jaar na datum toch nog altijd trots waren op die darkride, terwijl ik persoonlijk (en blijkbaar toch ook vele andere fans) dat maar een matige rip-off van de Disneyklassieker vonden. Nu die er niet meer is wordt deze plots wat meer naar een cultstatus geheven, maar vroeger heb ik hier zelden tot nooit enthousiaste reacties over gehoord. De link met Holland is ook zo moeilijk vind ik. Als er een Belgisch themagebied bestond zou het ook maar raar zijn als er een Congodarkride stond.

    Vind het een gemiste kans... Europa Park had hier kunnen uitpakken met een onderscheidende darkride, voor zo'n groot park is het jammer dat dat na 43 jaar nog altijd niet gelukt is.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 26-07-18 om 10:49.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •