X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 60

Onderwerp: Veiligheidsbeugels

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Veiligheidsbeugels

    Als je in zo'n Vekoma Junior past, zou ik me geen zorgen maken. Ik heb nog nergens iemand weten uitstappen omdat hij/zij niet pastte vanwege de lengte van benen, dat heeft quasi altijd met buikomvang te maken. Je maakt je zorgen om niets.

    Gewoon volgend jaar naar Walibi Holland gaan. Goliath is toch ook wel een baan die iedere pretparkfan gedaan wil hebben en een eerste bezoek aan het park is altijd de autorit vanuit Belgi? zeker waard, ook zonder Untamed.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: Veiligheidsbeugels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Goliath is toch ook wel een baan die iedere pretparkfan gedaan wil hebben en een eerste bezoek aan het park is altijd de autorit vanuit Belgie zeker waard, ook zonder Untamed.
    Die redenering had ik ook al gemaakt

    Intussen al minstens twee keer gelezen over mensen met lange benen die klagen dat ze de rand onder de stoel in hun hiel voelen snijden. Heeft iemand een idee om dit te vermijden (of zo veel mogelijk te verminderen als echt vermijden niet kan)?

    @Timo241: jij bent 1m93cm en hebt hem dus al gedaan. Probeer eens zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven hoe je erin moet zitten? Die info kan nuttig zijn voor iedereen die Untamed nog wil gaan proberen (dus niet alleen voor mezelf)

    @Moderators: ik weet dat ik nogal veel vragen stel over die scheenbeenbeugels. Ook al is dit het juiste topic, ik kan me voorstellen dat het op zeker moment wat overdreven zal overkomen. Laat gerust iets weten als dat het geval zou zijn.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 06-07-19 om 14:29.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •