X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    1981 opende de python, maar het park heeft op dat vlak eigenlijk al genoeg te bieden. Ik zou anders niet echt weten waar je op doelt.
    Voor zo ver ik begrepen heb, was de Python in 1981 één van de spectaculairste achtbanen in Europa waar iedereen van onder de indruk was. En die status is hij nu deels verloren omdat andere parken in de decennia daarna nog 'betere' achtbanen gebouwd hebben. Zelf vind ik de Baron een prima toevoeging, maar veel mensen zeggen dat die voor een divecoaster nogal klein is. Zou de Efteling ooit nog eens opnieuw een achtbaan neerzetten die echt op Europees niveau spectaculair is?

    Ik weet dat sommige mensen hier niet veel voor voelen omdat de Efteling geen thrill-park is. Dat klopt natuurlijk, maar toch blijf ik stiekem hopen/dromen dat de Efteling het lef heeft om na 40 jaar deze stap nog eens te herhalen. Hun aanbod aan rustige familie-attracties vind ik nu heel sterk. Ik geloof nooit dat je alle gezinnen met jonge kinderen wegjaagt door één echt grote coaster bij te bouwen. Je hoort weleens het argument dat grote coasters moeilijk te thematiseren zijn, maar volgens mij zou de Efteling ook dat kunnen oplossen als ze het echt willen.

    Bestaat hier enige kans op of zal de huidige directie zich hier nooit aan wagen?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Voor zo ver ik begrepen heb, was de Python in 1981 één van de spectaculairste achtbanen in Europa waar iedereen van onder de indruk was. En die status is hij nu deels verloren omdat andere parken in de decennia daarna nog 'betere' achtbanen gebouwd hebben. Zelf vind ik de Baron een prima toevoeging, maar veel mensen zeggen dat die voor een divecoaster nogal klein is. Zou de Efteling ooit nog eens opnieuw een achtbaan neerzetten die echt op Europees niveau spectaculair is?

    Ik weet dat sommige mensen hier niet veel voor voelen omdat de Efteling geen thrill-park is. Dat klopt natuurlijk, maar toch blijf ik stiekem hopen/dromen dat de Efteling het lef heeft om na 40 jaar deze stap nog eens te herhalen. Hun aanbod aan rustige familie-attracties vind ik nu heel sterk. Ik geloof nooit dat je alle gezinnen met jonge kinderen wegjaagt door één echt grote coaster bij te bouwen. Je hoort weleens het argument dat grote coasters moeilijk te thematiseren zijn, maar volgens mij zou de Efteling ook dat kunnen oplossen als ze het echt willen.

    Bestaat hier enige kans op of zal de huidige directie zich hier nooit aan wagen?
    Sorry voor de dubbel-post, maar het leek me de leesbaarheid van dit topic ten goede te komen

    Baron Kort? Ja, ik hoor die klacht ook wel vaker, toch begrijp ik niet waarom. Baron heeft inderdaad relatief weinig tracklengte, maar wel behoorlijk veel elementen en daarbij is elk element zeer goed uitgewerkt. Oblivion is inderdaad langer, maar de drop is saaier en na de drop volgt enkel nog een overbanked turn en heel veel blockbrakes. Pfff.. Doe mij 100x liever baron. Er zijn toch weinig dive coasters die zo veel elementen hebben en meestal zijn ze dan ook slechter uitgewerkt. Voor mij is het prima.

    Persoonlijk hoeft er voor mij ook geen Euro-top coaster meer mij te komen in de Efteling. De python past thematisch nog steeds niet echt in het park en bij de opknapbeurt vind ik het enorm zonde dat ze de kans gemist hebben om het station iets van sfeer of theming mee te geven. Qua hoogte ga je het met een nieuwe baan ook niet redden. Dus enige kans die ze hebben is een multi-launch-coaster die het beste van Helix en Taron combineert. Maar die launch coaster zou een familiebaan worden en om eerlijk te zijn heeft het park daarna wel genoeg achtbanen. Laat ze maar eens met een goed show-gebouw komen waarin ze een degelijke parkshow kunnen doen en waarbij ze ook kunnen variëren van (type) show

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •