X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Pfff, een Vekoma. Snel het eerste jaar bezoeken, want daarna rammelen de vullingen uit je tanden.
    Ik weet niet of ik hier zo blij moet mee zijn.
    Toegegeven, Vekoma's hebben het aan zich om snel pijnlijk te worden. Maar mits voldoende onderhoud (een pak minder als PHL al standaard doet) blijven ze wel soepel. En tevens is de nieuwe generatie Vekoma's al een pak beter als de boemerangs en SLC's die we allemaal kennen. (en velen van ons haten) Dus denk in niet dat je je daar al te veel zorgen over moet maken. Het gaat gewoon een topper worden.

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wishmaster Bekijk Berichten
    Toegegeven, Vekoma's hebben het aan zich om snel pijnlijk te worden. Maar mits voldoende onderhoud (een pak minder als PHL al standaard doet) blijven ze wel soepel. En tevens is de nieuwe generatie Vekoma's al een pak beter als de boemerangs en SLC's die we allemaal kennen. (en velen van ons haten) Dus denk in niet dat je je daar al te veel zorgen over moet maken. Het gaat gewoon een topper worden.
    Ik hoop het... ik ken niet veel goede Vekoma's, maar één ervan staat in PHL.

    Meestal zitten de zitjes ongemakkelijk, kwak je de ganse rit tegen de beugels aan, zijn de bochten véél te krap waardoor je dooreengeschud wordt,...
    Het voordeel van de twijfel? Ik weet het niet, daarvoor ken ik té weinig goede Vekoma's.

    @Bobby Turbo: ik val jou toch ook niet aan?

  3. #3

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik hoop het... ik ken niet veel goede Vekoma's, maar één ervan staat in PHL.

    Meestal zitten de zitjes ongemakkelijk, kwak je de ganse rit tegen de beugels aan, zijn de bochten véél te krap waardoor je dooreengeschud wordt,...
    Het voordeel van de twijfel? Ik weet het niet, daarvoor ken ik té weinig goede Vekoma's.
    Alsof hun laatste achtbaan zo een goeie keuze was.

    Beugels van Intamin zijn pijnlijk, LSM heeft te weinig kracht voor een fatsoenlijk snelle lancering,...

    En sinds de opening hoor ik niet heel veel mensen klagen. (Al zijn er natuurlijk altijd plaatsen waar mensen altijd zeiken)
    Sinds Taron zullen de meesten wel weten dat PHL zowat de strengste kwaliteitseisen heeft in de pretparkwereld. Twijfel niet aan wat Vekoma zou kunnen verprutsen, vertrouw op wat PHL perfect wilt hebben.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •