X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Wat ik me nu afvraag is of de show van het Historama word aangepast? Ik vond hem niet slecht en deed hem meestal wel.
    Laatst gewijzigd door Ignace; 26-03-18 om 16:43.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Wat ik me nu afvraag is of de show van het Historama word aangepast? Ik vond hem niet slecht en deed hem meestal wel.
    Deze is aangepast:

    Spoileralert alleen zichtbaar als je het selecteert

    Deel 1: Is de film (prevrieuw hoe Rulantica ontdekt wordt + nieuwe mascotte van het waterpark)
    Deel 2: Info over het ontstaan van van de Mack + Rulantica 2 kleine schermen van beelden uit Historama
    Deel 3 :Is het zelfde dan Historama ( met die attracties maar het heeft wel een update gekregen(Wodam enzo...)
    Deel 4: Nieuwe beelden van Rulantica (tekeningen)


    CanCan coaster was nog niet af. jij kon altijd nieuwe delen zien vanuit de Silverstar

    jij weet dat EP zeer sterk is in het vasthouden aan de geschiedenis. Voor Eurosat hebben ze een soort van museum ingericht in de hoofdstraat van EP zeker de moeite waard om eens te kijken.

    De musical van Rulantica is ook mooi. Word veel in gezongen en gepraat maar jij moet geen duits gestaan om het te begrijpen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •