Bedankt voor je TR!

Van alle bezoeken die ik al gebracht heb aan de Efteling heb ik dat bord met "attracties tijdelijk buiten gebruik" altijd al leeg geweten, ook al is een attractie in onderhoud of is er een technisch probleem. Bij mijn laatste bezoek was er ook een probleem met de Python en die stond ook niet aangeduid. Onderhoud of technisch probleem, het zou erop mogen vermeld staan!

Leuk dat je ook verder denkt omtrent de interactiviteit van Symbolica. Ik ben zelf ook iemand die graag wat verder denkt en soms met oplossingen wil afkomen voor problemen. Op het oude forum gaf ik zo ook een hint wat ik zou doen in BBJ met MM/Revo en hun wachtrijen (en op heden is het van dat).

Betreffende de animatronics, ik dacht dat ze hier gekozen hadden voor de meest geavanceerde. Die dingen zijn ook niet goedkoop. Je moet rekening houden dat elke beweging - hoe groot (rechtstaan) of klein (vinger die beweegt) zo'n 10.000 euro kost. Reken maar eens uit hoeveel deze kosten met meerdere bewegingen.

DVH is een prachtige attractie, maar helaas niet zo betrouwbaar. Maar stiekem toch ook één van mijn favorieten in het park. Carnaval Festival is voor mij genoeg voor 1 keer, maar daar houdt het ook me op

De muziek in de attracties kan ik echt waarderen en ik ga ook vaak naar buiten met de deuntjes. De muziek van de Efteling heeft zelfs nog een hele tijd op mijn iPod gestaan haha.

Op vlak van eten heb je zeker en vast genoeg keuze en vind ik het er ook altijd lekker. Meestal gaan wij naar Station De Oost of het Witte Paard omdat je hier een grote keuze hebt en zo iedereen wel wat vindt.

De toiletten die je bedoelt op het einde van de dag, waren dat de toiletten in het Huis van de Vijf Zintuigen? Deze zijn normaal gezien nog lang na parksluit open en daar ben ik nog nooit verjaagd geweest.

En om af te sluiten met Aquanura: het is inderdaad indrukwekkend, zeker de finale. Maar net daarom zal ik je nog eens proberen overtuigen terug te keren met de Winter Efteling. Je kan deze dan in het donker zien en persoonlijk vind ik die in het donker nog net iets beter!