X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Als ze zo verder doen, zal die baan nog eerder opengaan dan FLY

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Als ze zo verder doen, zal die baan nog eerder opengaan dan FLY
    Dat is nog niet eens zo onmogelijk zelfs.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Als ze zo verder doen, zal die baan nog eerder opengaan dan FLY
    Dat zou ik stiekem wel een zeer goede grap vinden

    Ik vind het toch wel een beetje jammer dat er in Walibi geen mogelijkheid bestaat om een goederentrein te lossen, ik woon vlak bij de spoorlijn Leuven-Ottignies en het zou een eer zijn geweest om die trackdelen live te zien voorbij denderen. Soms heb ik van die rare ideeën die in de praktijk compleet onuitvoerbaar zijn

    Even serieus nu: Eigenlijk niet zo dom van Walibi dat ze deze achtbaan absoluut in 2021 willen openen. Ik ken niks van bedrijfsmanagement, maar de beste manier om het slechte seizoen 2020 te compenseren lijkt mij in 2021 een zeer goed seizoen draaien. En dan is het juist een goed idee om een echte publiekstrekker te openen, denk ik.
    Once you sit back, you never go back.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dat zou ik stiekem wel een zeer goede grap vinden

    Ik vind het toch wel een beetje jammer dat er in Walibi geen mogelijkheid bestaat om een goederentrein te lossen, ik woon vlak bij de spoorlijn Leuven-Ottignies en het zou een eer zijn geweest om die trackdelen live te zien voorbij denderen. Soms heb ik van die rare ideeën die in de praktijk compleet onuitvoerbaar zijn

    Even serieus nu: Eigenlijk niet zo dom van Walibi dat ze deze achtbaan absoluut in 2021 willen openen. Ik ken niks van bedrijfsmanagement, maar de beste manier om het slechte seizoen 2020 te compenseren lijkt mij in 2021 een zeer goed seizoen draaien. En dan is het juist een goed idee om een echte publiekstrekker te openen, denk ik.
    Dat niet alleen, Walibi weet ook dat ze in Brühl en De Panne stevig gaan uitpakken volgend jaar. Eindelijk kan het park zelf eens iets presenteren dat veel mensen voor Walibi zal doen kiezen volgend jaar. Indien er een vaccin is of Corona is van de aardbol verdwenen zullen veel parken de schade zeker inhalen, dan wordt 2021 een topjaar. Het effect van Corona zal zijn dat nog steeds minder mensen ver gaan reizen en dat kan voor de parken wel eens goed uitpakken, hoe zwaar dit jaar ook is. Stilaan wordt het ook tijd voor een hotel in Wavre.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •