X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Duinrell 3 tot 5 januari 2020

    Het eerste TR dat pannenlappen vermeld ... proficiat!

    Duinrell vind ik geweldig ... onevenwichtig. Het droge pretpark oogt op de meeste plaatsen meer afgeleefd dan b.v. Slagharen. Dat slaat dan niet zozeer op de attracties maar om alles eromheen. Het park is best groen, maar waarom plaatse ze dan hun 'Sprookjesbos van de Jumbo' in een boom-arm gebied?

    Dat onevenwicht vertaalt zich ook in een zwembad met idd fantastische slides en één van de weinige baden waar heel functioneel een display aftelt naar de volgende golfslagbad-sessie. De trappen die vaak naar meerdere slides leiden, zijn soms een bron van ergernis. Dan sta je braaf te wachten voor slide X, tussen de wachtende voor slide Y en blijkt eindelijk boven gekomen dat er nauwelijks iemand voor X aan het aanschuiven was.

    Dat de helft van de bezoekers, zeker off season, (goedkope) verblijvers zijn, vind ik een slimme zet. Het verblijvend volk besteedt aardig wat euro's aan catering of avond-entertainment. In Belgenland is dit nog een gat in de markt, misschien omdat wij minder kemping-maainded zijn.

    BTW: kwam je er veel Engelstaligen tegen? In vier keer Duinrell (zomer 2014, 2017 en 2019 en mei 2015) viel me dat enorm op: zowel gezinnen als schoolgroepen uit de UK. De enige zelf-gevonden verklaring lijkt me de publicitaire aanbieding voor het park bij bepaalde ferry-lijnen tussen UK en NL.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 14-01-20 om 23:38.

  2. #2

    Re: [TR] Duinrell 3 tot 5 januari 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Dat onevenwicht vertaalt zich ook in een zwembad met idd fantastische slides en één van de weinige baden waar heel functioneel een display aftelt naar de volgende golfslagbad-sessie. De trappen die vaak naar meerdere slides leiden, zijn soms een bron van ergernis. Dan sta je braaf te wachten voor slide X, tussen de wachtende voor slide Y en blijkt eindelijk boven gekomen dat er nauwelijks iemand voor X aan het aanschuiven was.

    BTW: kwam je er veel Engelstaligen tegen? In vier keer Duinrell (zomer 2014, 2017 en 2019 en mei 2015) viel me dat enorm op: zowel gezinnen als schoolgroepen uit de UK. De enige zelf-gevonden verklaring lijkt me de publicitaire aanbieding voor het park bij bepaalde ferry-lijnen tussen UK en NL.
    De badgasten zaten zelfs af te tellen, het was net nieuwjaar
    Jep, vooral bij die draaitrap zaten er wel wat problemen. Bij de andere traphal (zonder banden) zijn de glijbanen meer opgesplitst, die 2 snelle en dan de groenen + blauwe.

    Qua Engelstaligen viel het goed mee, er waren meer Oostblokkers/Russen, Nederlanders en Belgen. Het was natuurlijk ook al het laatste weekend van de kerstvakantie.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •