X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Het dringt misschien niet echt door, maar de bedoeling van al die maatregelen is precies om zoveel mogelijk contactmogelijkheden te beperken. Ik ben uiteraard ook helemaal niet blij met de gang van zaken, maar zo'n jojo van 'alles kan' naar 'bijna niets kan' daar wil ik na een kleine twee jaar toch echt wel uit. Om die reden heb ik ook nog geen nieuwe abo's gekocht....

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Het dringt misschien niet echt door, maar de bedoeling van al die maatregelen is precies om zoveel mogelijk contactmogelijkheden te beperken. Ik ben uiteraard ook helemaal niet blij met de gang van zaken, maar zo'n jojo van 'alles kan' naar 'bijna niets kan' daar wil ik na een kleine twee jaar toch echt wel uit. Om die reden heb ik ook nog geen nieuwe abo's gekocht....
    Ik heb geen contacten met mensen in een pretpark of op een kerstmarkt. Ik raak die mensen niet aan, vlieg ze niet om de nek, nies niet in hun gezicht en kus ze niet op hun mond.

    Er ligt zo goed als niemand in het ziekenhuis met Covid jonger dan 65 en gevaccineerd. Ik ontken niet dat het een gevaarlijk virus is, maar dat is het nu vrijwel niet meer voor gezonde, gevaccineerde mensen onder 65. Er liggen er ook een paar in het ziekenhuis welke een verkeersongeval hebben gehad, gelukkig mogen we wel nog de weg op.

    Mensen met een zwakkere gezondheid letten best op, zoals ze dat vroeger ook al moesten met griep en dergelijke. Dat ik én gevaccineerd én getest moet worden én een FFP2 mondmasker moet dragen in de buitenlucht op een kerstmarkt in Duitsland, sorry, dat is er totaal over. Dan had men ze beter gesloten, maarja, dan moeten ze steun betalen waarschijnlijk. Nu verschuiven ze het probleem naar de standhouders.

    Sinds het begin van de eerste lockdown bezocht ik meer dan 150 pretparken, kermissen en zwembaden en ik ben niet ziek geweest. Het probleem zit duidelijk niet daar, anders had ik het ook lang gehad. Wees voorzichtig in wat je doet, maar leef gewoon verder.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 06-12-21 om 12:39.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •