Ik ken het park een beetje van de aandacht rond Oblivion, dus ik dacht, laat ik dit TR ook maar eens lezen.

Enkele zaken die ik onthouden heb :

* Ben toch wel eens benieuwd naar het gevoel van een loopingcoaster met een VR-bril, maar van outdoor VR-coasters ben ik ook nog altijd niet overtuigd. Misschien wel leuk voor één keer, denk ik dan. Nu, de film zelf kan ook al veel doen. Indoorcoasters zijn dan wel weer een ander verhaal. Bij Revolution in BJL, de enige die ik tot nu toe deed, vind ik het wel een zeer geslaagde overlay en wordt de intensiteit van de baan naar mijn gevoel heel goed aangesterkt in de film.

* Een park tot 23u kunnen bezoeken is altijd wel leuk. Het geeft toch een unieke sfeer wanneer de zon ondergaat.

* Die schermpjes die aangeven hoeveel personen er nog inkunnen lijken me wel goed bedacht! Een bemerking die ik hierbij wel heb: gebeurt het dan niet dat er bv nog 4 personen bijkunnen en dat dit dan 4 aparte plaatsen blijken te zijn of zo? Of andere problemen van die aard?

Foto's zijn inderdaad niet echt een gemis, een Vekoma mijntrein en SLC ken ik natuurlijk ook dus compleet onbekend is het niet, en het 'ontbreken' van foto's over de waterattracties en darkride houden de verrassing erin voor als ik er ook eens zou komen. Vlot geschreven ook en wekt de interesse. Bedankt!