X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 148

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #19

    Re: [Efteling] 2017 - Darkride Symbolica en Loonsche Land

    Dag iedereen.

    Ik zal mezelf nog wel fatsoenlijk voorstellen op het forum, maar ik zou toch graag even alvast hier op willen reageren om een paar misverstanden uit de wereld te helpen.

    - Dit project gaat netjes via Vekoma, zij hebben de nieuwe berekeningen gedaan.

    - CSM werkt, voor attracties, nooit rechtstreeks met parken zelf. (wel voor gebouwen en dergelijke)

    - De reden dat de track verschilt (rond ipv vierkant) is vrij simpel. (Hou ermee rekening dat de MK1200 bijna 30 jaar geleden ontworpen is!) Ronde buizen geven een veel gelijkmatigere en stevigere las. Je kan het vergelijken met de reden waarom vliegtuigen geen vierkante ramen hebben. Hoeken zijn veel gevoeliger aan metaalmoeheid, zeker als er veel beweging in zit zoals bij een achtbaan. Andere reden is productietechnisch sneller en meer precies werken.

    - CSM werkt al bijna jaren met Vekoma samen, vele achtbanen (waaronder Space Mountain Parijs) komen hier (al dan niet gedeeltelijk) vandaan.
    - De Python 2.0 krijgt dezelfde lay out, maar is dus helemaal herberekend. Productiemethoden zijn ook hard veranderd in die tijd, dus de knikken zouden er wel uit moeten zijn. Al heeft dat ook te maken met in elkaar schroeven natuurlijk.

    - CSM werkt ook samen met Mack.
    - De laatste jaren is het wat minder op pretparkattractiefabrikage gebied (veel andere zeer grote opdrachten gehad), maar er zijn jaren geweest dat er 5 a 6 rollercoasters per jaar buiten gingen.

    Voor degene die me niet zouden geloven: ik woon er ongeveer naast, mijn halve familie werkt er (inclusief mijn broer). CSM op zich is ook weer vaste klant bij het bedrijf waar ik werk.
    Laatst gewijzigd door Apollo; 08-11-17 om 01:37. Reden: typfouten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •