X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 98

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Die van viper snap ik niet echt. Ik kan geen vreemde supports herkennen. Mocht je op de stalen circels rondom de baan doelen: Dat is meer theming dan wat anders. Je ziet de normale supports er nog onder. De circles zitten er op om de baan een pipeline-look te geven.

    Voor manhatten express zijn de supports ook niet buitengewoon, ware het niet dat dit een vaste baan is. Normaal worden dergelijke constructies op verplaatsbare modellen gebruikt.

    Colorado Adventure heeft inmiddels ook wel vreemde supports dankzij Chiapas.

    De supportstructuur van Kärnan mag wat mij betreft ook in het rijtje. Dat is nog een grotere WTF-Warboel dan die loop van Tornado (en die is al erg).

    En ook de loop van Blue Fire wordt nogal vreemd gesupport als je het mij vraagt.

  2. #2

    Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die van viper snap ik niet echt. Ik kan geen vreemde supports herkennen. Mocht je op de stalen circels rondom de baan doelen: Dat is meer theming dan wat anders. Je ziet de normale supports er nog onder. De circles zitten er op om de baan een pipeline-look te geven.
    Misschien niet de ideale foto van Viper, maar die pipeline is wel degelijk een support, tijdens de heartline roll. Het opmerkelijke is dat ze dit gewoon als theming hebben doorgetrokken...

    Voor manhatten express zijn de supports ook niet buitengewoon, ware het niet dat dit een vaste baan is. Normaal worden dergelijke constructies op verplaatsbare modellen gebruikt.
    Het bizarre aan Manhattan Express is dat ze die support enkel bij dit stuk gebruiken, de loop heeft wel normale supports.

    Colorado Adventure heeft inmiddels ook wel vreemde supports dankzij Chiapas.

    De supportstructuur van Kärnan mag wat mij betreft ook in het rijtje. Dat is nog een grotere WTF-Warboel dan die loop van Tornado (en die is al erg).

    En ook de loop van Blue Fire wordt nogal vreemd gesupport als je het mij vraagt.
    Zet ze er gerust bij!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •