X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Aangezien Frans momenteel de voertaal is in La Panne, kan ik m'n ervaring d.d.19/08/21 misschien beter als volgt omschrijven: Dégueulasse!

    We bezochten Plopsaqua pre-corona al enkele keren, inclusief schoolvakatiedagen en een zondagnamiddag. Maar de mensenmassa die hier vandaag, een donderdag buiten het bouwverlof, werd toegelaten ... @#€&(zelfcensuur). Voor boekingen in corona-tijden moet je nochtans vooraf een ticket op datum en een tijdslot van 3 uur reserveren. Dat Plopsaqua dus niet afkomt met 'toevallige drukte.' Men heeft dit 100% in de hand maar laat het serieus uit de hand lopen. Indien ik foto's had gemaakt van de humanoïde vleeshopen en deze strategisch had verspreid, zouden Ranst, Broeck en governator Caluwé dit veredeld zwembad per direct laten sluiten.

    De wildwaterbaan leek een kruising van een moshpit en de vertrekhal van Kabul Airport. En ook om een opblaasband te bemachtigen kon je al eens een slag of stoot ontvangen ... of uitdelen. Sommige jongeren namen de hiertoe bedoelde glijbaan zonder rubber. In deze omstandigheden kon ik ze geen ongelijk geven. Voor de brede glijbaan zonder band was het decameters kin tegen schouder (van een ander) aanschuiven. Anderhalve centimeter afstand is hier de norm.

    De klepjesglijbaan was onverantwoord enkel met ruime tussenperiodes geopend. De glijbanen-trappenhal wordt tijdens die tussenperiodes in viervoud bevolkt:
    - voor wie wacht met een band
    - voor de fam. slide zonder banden
    - voor mensen die denken dat de klepjesbaan geopend is
    - voor laatstgenoemden die onverrichter zake terug afdalen.

    Ik constateerde het volgende: men opende de gevangenispoort naar deze slide quasi gelijktijdig met de activatie van het golfslagbad. In geopende toestand was het dan nog ruim 20 min. wachten op één klepjes-rit. Dat was dan nog mazzel, omdat ik voorafgaand vroegtijdig het nog actieve golfslagbad had verlaten.

    De activering van het golfbad wordt trouwens enkel auditief aangekondigd. Een klok had handiger geweest. Er was ook geen onweer-evocatie meer, misschien omdat mijn gemoed toen al op onweer stond. Een gelamineerd A4-tje meldt max 65 pers. in het golfbad en een afstand van 1,5 m. Een viervoud van dat aantal lag dichter bij de realiteit. Het was nog net niet zoals plofkippen maar als Plopkiekens was het ook hier vaak met meerdere personen per vierkante meter. Ik snap wel dat men geen groene stippen op het water kan schilderen, maar dit non-beleid lijkt me minstens even absurd. Niet vergeten: de personen waarmee je hier ongewenst lichamelijk contact hebt, zijn voor een groot deel onbespoten minderjarigen, aangevuld met tieners en volwassenen uit het land dat net het EK antivax heeft gewonnen.

    Voor het eerst dit millenium verlieten we een zwembad zonder te douchen. Dat had ons minstens een kwartier extra gekost wegens ondercapaciteit. Meerdere vrije kleedhokjes naast elkaar kan je ook vergeten op zo'n moment. In het hokje dat ik betrad, lag een gebruikte luier op mij te wachten. Haardrogers zijn hier gratis, maar een ander A4-tje gaf aan dat deze 'om gezondheidsredenen' buiten gebruik werden gesteld. En de Grote Prijs Hypocrisie gaat naar ... BTW voor deze service betaal je door hun jeton-gedoe (NL'ers: penning) ook nog eens 2 euro extra.

    De nieuwe 8baan in het hoofdpark is een topaanwinst die alle 5 keren dat ik het park deze zomer bezocht ruim voor 10:00 met passagiers opereerde. Het reserveren als abonnee verliep ook steeds gesmeerd. Het sneltempo waaraan gewerkt werd om 'Plopsaqua Coo' te heropenen, dwingt respect af. Ik zie mezelf daarom niet als een volbloed Plopsa-criticaster.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 20-08-21 om 08:34.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Aangezien Frans momenteel de voertaal is in La Panne, kan ik m'n ervaring d.d.19/08/21 misschien beter als volgt omschrijven: Dégueulasse!
    Het aandeel Franstalige bezoekers lag opvallend hoog de afgelopen weken, waardoor je als operator meer geneigd bent om de Nederlandse optie soms eens achterwege te laten. Het gevaar daarbij is dat Nederlandstaligen vaak ook gelijk meeschakelen naar het Frans, waardoor de indruk ontstaat dat er nog meer Franstaligen aanwezig zijn, wat op de korte interactietijd tussen bezoeker en operator vaak niet meer kan worden rechtgezet.

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Jammer te horen Earlyspencer maar ook niet onverwacht. Plopsaqua is altijd al no-go geweest voor mij tijdens schoolvakanties en feestdagen. Dan is er het op de koppen lopen en voel je je als een sardien in een blik. Ook pre-covid lieten ze veel te veel mensen binnen om het nog aangenaam te houden... Al is de beschrijving die jij geeft nog erger dan dat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •