X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Het domste vind ik dat we wel allen naar de zee zouden kunnen om daar als sardientje op elkaar gepakt op den dijk te lopen, terwijl in pretparken echt wel voor afstand gezorgd kan worden. En ja Belgen gaan echt wel een uitje naar de Efteling doen hoor, dat zijn niet enkel pretparkgekkies, maar volledige gezinnen.
    Dat is het nu al. Tijdens het weekend zie je beelden van overvolle zeedijken, omdat... je niet op het strand mag liggen. Als men nu eens die stranden opent, kan het volk zich veel meer verdelen, maar daar denken ze in Brussel blijkbaar niet over na.

    Als het werkelijk 1 augustus wordt, gaat het kot te klein zijn. Dan vermoed ik dat Steve en Gert morgen bij Sophie'tje aan de deur gaan staan . Maar persoonlijk vermoed ik eigenlijk meer dat 1 augustus de datum voor kermissen gaat worden. In Brussel zouden ze toch moeten weten dat de Efteling bvb toch al open is?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Als het werkelijk 1 augustus wordt, gaat het kot te klein zijn. Dan vermoed ik dat Steve en Gert morgen bij Sophie'tje aan de deur gaan staan . Maar persoonlijk vermoed ik eigenlijk meer dat 1 augustus de datum voor kermissen gaat worden. In Brussel zouden ze toch moeten weten dat de Efteling bvb toch al open is?
    Ik denk niet alleen Steve en Gert. Moest het echt zijn dat het pas 1/8 wordt zie ik de pretparkcommunity (fans en uitbaters) zich verzamelen, zoals de 2de verblijvers gedaan hebben. Want dat kon plots op enkele dagen geregeld worden aangezien het de Belgische staat geld kon kosten.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Moest het echt zijn dat het pas 1/8 wordt zie ik de pretparkcommunity (fans en uitbaters) zich verzamelen

    Ik denk dat de Belgische pretparkfans gewoon een te kleine groep is daarvoor, denk niet dat de regering wakker ligt van ons. Bovendien ligt de graad om effectief iets te doen hoger dan gewoon teleurgesteld te zijn. Maar ik denk ook aan actie ondernemen, er zijn genoeg opties om ons ongenoegen te uiten.

  4. #4

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik denk dat de Belgische pretparkfans gewoon een te kleine groep is daarvoor, denk niet dat de regering wakker ligt van ons. Bovendien ligt de graad om effectief iets te doen hoger dan gewoon teleurgesteld te zijn. Maar ik denk ook aan actie ondernemen, er zijn genoeg opties om ons ongenoegen te uiten.
    Vergeet de werknemers niet. Dat is de echte grote groep die niet akkoord zullen gaan met zo een beslissing.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  5. #5

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Vergeet de werknemers niet. Dat is de echte grote groep die niet akkoord zullen gaan met zo een beslissing.
    Ja dat is ook nog zoiets... gelukkig zijn de seizoensmedewerkers op technische werkloosheid gezet kunnen worden (als ik het goed heb) maar ik kan me ook voorstellen dat er sommigen ander werk gezocht hebben en gevonden. Al dan niet tijdelijk. Als die mensen daar dan goed zitten verliest het park ook knowhow.

    Soit, toen ik na mijn shift hoorde dat het 1 juli is geworden én niet 1 augustus was ik toch blij. Nu het even bezonken is vind ik het toch wel een zure nasmaak hebben. Er is eigenlijk echt geen reden om ze niet vanaf 8 juni te laten opengaan (ik blijf erbij dat de mensen in een pretpark makkelijker te controleren en uit elkaar te houden zijn dan in een dierentuin) en nu gun je de parken ook geen testdagen om de speciale veiligheidsmaatregelen te finetunen. Maar soit, wie het kleine niet eert... zeker?!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •