X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 71

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Al moeten ze misschien in Mechelen met een ander concept komen, want dat is inderdaad heel dicht op elkaar.
    Ik ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat ze op de fandag gezegd hadden dat in Mechelen de nadruk voornamelijk op de glijbanen gelegd zou worden en dat er dus veel meer glijbanen zouden komen dan in De Panne of Landen.

  2. #2

    Re: [Plopsaqua's België] - 20XX

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ik ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat ze op de fandag gezegd hadden dat in Mechelen de nadruk voornamelijk op de glijbanen gelegd zou worden en dat er dus veel meer glijbanen zouden komen dan in De Panne of Landen.
    Mechelen wordt ook twee keer zo duur als Landen en Landen was al 6 a 8 miljoen meer. Daar gaan ze met iets moeten afkomen dat redelijk uniek is, maar niet prototype. Ik heb Plopsa nog nooit een prototype weten in huis halen, dus het zou mij verbazen dat ze dat voor een zwembad wel zouden doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •