X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 16 EersteEerste ... 513141516 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 313
  1. #281

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Chaos in Bobbejaanland.
    Chaos, welke chaos?! Alles verliep gestructureerd en sereen. Je zag hoe goed het personeel getraind is op onverwachte situaties en hoe snel alles geregeld werd ivm zone afbaken voor ambulance en zo verder.

  2. #282
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Iemand raakt zwaargewond en het enige waar het over gaat is "is het nu 3 meter of 5 meter"? Dat maakt toch niet uit? Veel erger zijn de leugens die Bobbejaanland verspreid over deze attractie:
    https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...-aztek-express

    Je vliegt alle kanten uit... zelfs bijna overkop! Het is een RUPSMOLEN, die gaan niet "bijna overkop".

  3. #283

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Iemand raakt zwaargewond en het enige waar het over gaat is "is het nu 3 meter of 5 meter"? Dat maakt toch niet uit? Veel erger zijn de leugens die Bobbejaanland verspreid over deze attractie:
    https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...-aztek-express

    Je vliegt alle kanten uit... zelfs bijna overkop! Het is een RUPSMOLEN, die gaan niet "bijna overkop".
    In mijn ogen staat de behangtekst bij een attractiefiche bespreken op hetzelfde niveau als wat over en weer roepen over de hoogte.

  4. #284

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Iemand raakt zwaargewond en het enige waar het over gaat is "is het nu 3 meter of 5 meter"? Dat maakt toch niet uit? Veel erger zijn de leugens die Bobbejaanland verspreid over deze attractie:
    https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...-aztek-express

    Je vliegt alle kanten uit... zelfs bijna overkop! Het is een RUPSMOLEN, die gaan niet "bijna overkop".
    Akkoord dat die beschrijving op niet veel trekt, maar waarom zou dat nu belangrijker zijn dan hoe diep de man gevallen is? Ik denk dat de hoogte van de val toch al meer kan zeggen over de verwondingen dan een promotietekstje op de website.

  5. #285

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Die vijf meter fout kwam er nadat HLN veel te snel een artikel gepost had, waarin stond dat de man uit Horse Pedalo viel...

  6. #286

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Waar ik pas van kots is dat BJL weer een excuus gevonden heeft om een vuurwerkshow te annuleren, zogezegd uit medeleven ... What the hell heeft vuurwerk te maken met dat incident ... Hopeloos rotpark ...

  7. #287

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Waar ik pas van kots is dat BJL weer een excuus gevonden heeft om een vuurwerkshow te annuleren, zogezegd uit medeleven ... What the hell heeft vuurwerk te maken met dat incident ... Hopeloos rotpark ...
    Als ze het af lassen is het een excuus. Als ze het laten doorgaan tonen ze geen medeleven en doen ze alsof het hen niets kan schelen. Kortom, in zo'n situatie kan je niet voor iedereen goed doen.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  8. #288

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Inderdaad! Wat zullen ze tussen het afleggen van verklaringen over een ongeval wat in hun park gebeurd is door in hun handjes hebben liggen klappen, en al springend hebben zitten juichen omdat ze hierdoor wat hebben kunnen besparen op vuurwerk! Zo werkt het vast daar in Lichtaart...

  9. #289

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Schrap dat besparen maar, vuurwerk stond opgesteld, werklieden van de firma hebben daar de hele dag aan gewerkt, of dacht je dat die gratis werkten?!

  10. #290

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Nee, ik denk dat Bobbejaanland deze dag zo snel mogelijk vergeet. Voor één keer geloof ik dat BJL dit echt wel deed voor de familie. Al die negatieve commentaar. Het was Bobbejaanland zijn jaar niet in de pers. Eerst datgeen over het slechte onderhoud in de zomer, en nu dit. Nu hebben ze dat ook deels zelf gezocht, maar dit wens je toch geen elk pretpark toe. De illusie dat de financieel verantwoordelijke danste op tafel omdat hij het vuurwerk kon schrappen na de val, geloof ik niet. Ik ga er van uit dat iedereen nog een vorm van ethisch handelen en empathie heeft. Ook personen die zich wegcijferen om alles zo rendabel mogelijk te maken.

    Nu hoop ik wel niet dat er een kettingreactie ontstaat en alle rupsmolens in pretparkland plost dicht moeten. Ik hoop dat de Azek Express ook niet gesloopt wordt, het is een fijne attractie die esthetisch nog écht het Bobbejaanland-gevoel symboliseert.

    Weet iemand wat de toestand is van het slachtoffer? Hij was kritiek.

  11. #291

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik zat toevallig samen met een krekel die naast de communicatiecentrale zat op het moment van het onheil. Er is snel en adequaat gehandeld. Een niet nader genoemd financieel directeur stond er zelfs van te daveren. Het is natuurlijk niet fijn dat zoiets gebeurd als je net heel wat pers in je park hebt uitgenodigd en al helemaal niet wanneer de botsende gerstlauer enkele weken eerder ook al weinig goede publiciteit heeft opgeleverd.

    Besparing kan je het park niet verwijten: zoals al eerder gezegd wordt dat vuurwerk ook opgesteld. Bovendien is er een hoop volk dat bij het aflassen van vuurwerk geen goede reclame zijn voor het park. Ik vind het zeker een respectvolle en acceptabele manier van werken om vuurwerk in zulke omstandigheden af te lassen.

  12. #292

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik vond het net ook heel mooi dat ze het vuurwerk hebben geannuleerd. Als ze het park nu hadden gesloten, dat was een ander verhaal...

  13. #293

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik vond het ook een mooi gebaar. Vuurwerk is leuk, maar hoeft totaal niet voor mij. Ik was al blij dat ik nog tot 21u in de rij kon gaan van Typhoon bijvoorbeeld, andere attracties sloten al om 20u...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  14. #294
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Al die negatieve commentaar. Het was Bobbejaanland zijn jaar niet in de pers.
    Het was Bobbejaanland's decennium niet als bezoeker...

  15. #295

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Wow, lang geleden om nog eens zo'n heftige reacties te lezen à la Looopings. Respectloos hoe sommigen hier denken dat het vuurwerk schrappen kan gezien worden als de ideale manier om te besparen bij een ongeval.

    Het vuurwerk stond opgesteld en heeft zeker genoeg gekost ter voorbereiding. Dat ze het annuleren uit respect voor het slachtoffer vind ik tactvol en teken van respect.

    Btw, als ze echt willen besparen, dan hadden ze hooguit 1 nocturne gehouden zonder vuurwerk. Een lasershow is wellicht een pak goedkoper dan vuurwerk, laat staan 4x vuurwerk.

  16. #296

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik wil gerust mijn excuses aanbieden als dit respectloos wordt aanzien, maar Bobbejaanland heeft nu eenmaal al vele keren bepaalde situaties misbruikt om besparingen en dergelijke door te voeren.

    MAAR nu ik vernomen heb dat de man in kwestie overleden is en ik contact heb gehad met mijn helaas enige betrouwbare contact binnen het Lichtaardse management snap ik de situatie en context volledig en uiteraard vind ik dit enorm sneu voor Bobbejaanland. Los van mijn mening over het park wens je UITERAARD geen enkel park zoiets toe (logisch). Bij deze ook veel sterkte aan de familie van de betrokkene en ooggetuigen van dit vreselijke voorval ...

  17. #297

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Telkens ik die rups ga doen en er moet instappen zien ik mezelf daar al naar beneden glijden op die houten vloer. Dat gaat daar veel te steil naar beneden.
    Ik weet dat die mens daar niet uitgeschoven is ofzo, maar ik moest direct denken aan die steile afdaling daar rond de rups. Ik hoop elke keer dat ik boven kan instappen om die bergaf niet te moeten doen.
    Belachelijk misschien maar ja

  18. #298

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    De man is blijkbaar overleden...

    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10...-is-overleden/

    (edit: ik had etwiens bericht hierboven gemist, ik zie dat jij het ook al gezegd had.)

  19. #299

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Niet dezelfde molen, maar een vriend van mij zijn vinger stak tussen de rail en de wielen van onderstaande attractie. Hij wou instappen en pakte de rail vast en zette zich in het bakje. Onwetend dat hij was, wist hij niet dat de rail was waar de wielen over rijden. Plotseling begon de molen te draaien om de achterkant van de attractie te vullen. En voila, zijn vinger was gekneusd. Dan vindt ik dit veel nalatiger van de exploitant. In Europa-Park en bij Snow Jet is er toch een duidelijke overkapping.

    Deze attractie staat itt de foto hier onder bij ons op de kermis steeds opgesteld zonder achterwand, overkoepeling en theming. Hierdoor is er steeds een afgrond van enkele meters op de hoogste stukken van het looppad. Levensgevaarlijk vond ik dat.
    Je zou eerder hier dan ongelukken verwachten, dan in Bobbejaanland, waar alles gekeurd is.


  20. #300

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Waar ik pas van kots is dat BJL weer een excuus gevonden heeft om een vuurwerkshow te annuleren, zogezegd uit medeleven ... What the hell heeft vuurwerk te maken met dat incident ... Hopeloos rotpark ...
    Heb bovenstaande eerst 3x gelezen, dan mijn sterkste bril gaan zoeken en opnieuw gelezen in de hoop dat ik het totaal verkeerd gelezen had... Helaas...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •