X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ondanks de voorspelde hitte zijn we gisteren toch naar Biddinghuizen afgezakt. De drukte was nogal te doen en het digitale wachtrij-systeem heeft wel zijn voordelen. Treinen werden om de x-aantal ritten ontsmet, handgel kan je overal in het park vinden langs de paden en een toiletbezoek is nog nooit zo rustig en schoon geweest.

    Inderdaad, het liep er vol met jongeren maar toch ook een hoop Belgen merkten we. Jammer genoeg bleef het ook wel druk tot 17u waardoor reserveren bij Untamed niet meer lukte vanaf 16u al. Het is dan ook maar bij 2 ritjes gebleven (front row en voorlaatste rij). 2x Goliath, 2x Xpress (eerste keer dat ik die deed, erg goede wachtrij vond ik zelf maar met dit weer belachelijk warm en benauwd), 2x Lost Gravity, Condor lekker geskipt maar leek ook meer in panne te vallen dan te rijden, en verder alle losse attracties ook 1 of 2 keer kunnen doen. Tussen groepen werden 1 of 2 rijen leeg gelaten.

    Het is een ongelooflijk lelijke ingang, ook elders in het park vloekt alles tot en met, maar ik moet wel zeggen dat de tuinen en de paden er pico bello in orde waren.
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 25-06-20 om 15:06.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Het is een ongelooflijk lelijke ingang, ook elders in het park vloekt alles tot en met, maar ik moet wel zeggen dat de tuinen en de paden er pico bello in orde waren.
    Ik was daar ook vrij sceptisch over, maar ik vind het er in het echt allemaal nog wel wat hebben. Het is zo anders dan wat we meestal geserveerd krijgen in pretparken, maar het is wél coherent qua stijl: hoe chaotisch het er ook uit ziet bij momenten.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zoals je zegt klopt hun concept voor het grootste deel wel, maar de schoonheidsprijs zal het hoegenaamd niet krijgen. Ik hoop dat ze toch meer de kant van Wilderness opgaan (ook al is Merlin’s Castle wel echt een doorn in het oog), want dat gebied sprak ons het meest aan. Ook Lost Gravity is schreeuwerig tot en met, maar op een of andere gekke manier is het wel tot in bepaalde mate goed uitgewerkt.

    Nog een puntje: als je uit je vertrouwde omgeving van thuis bent verwacht je wel dat iedereen zich aan de regels houdt ook. Ik ben zelf absoluut niet de meest heilige op het vlak van de corona-maatregelen zal ook geen masker opzetten wanneer het niet moet, maar ik merkte dat de jeugd vooral (12-18j) zich écht totaal niet aan alle afstandsregels hield. Meer dan eens kreeg ik een ferme duw in mijn rug of werd er niet geluisterd naar de medewerkers en kozen ze alsnog hun eigen plekjes uit. Gelukkig werd er dan wel ingegrepen door de medewerkers, maar in de wachtrijen is die controle niet mogelijk en moeten we vertrouwen op de welwillendheid van ieder, en dat was toch ver zoek.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •