X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Afbranden klinkt zo negatief, en deze vraag heeft nu al een eigen topic gekregen. Dus neem ik de creatieve vrijheid om hem enigszins te herformuleren: Van welke grote attractie zou je het stiekem niet erg vinden als hij afgebroken wordt om hem elders weer netjes opnieuw in elkaar te schroeven?

    Dat is in mijn geval ongetwijfeld de achtbaan waarvan de naam begint met een T. Mag verplaatst worden naar om het even welk ander park dat binnen een straal van 300 kilometer rond Leuven ligt.

    Nieuwe vraag: Wat is voor jou persoonlijk de allerbeste attractie die je ooit hebt gedaan? Dit mag elk soort attractie zijn (achtbaan, darkride, waterattractie, thrillride, kinderattractie of zelfs een onnozele trampoline)
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Afbranden klinkt zo negatief, en deze vraag heeft nu al een eigen topic gekregen. Dus neem ik de creatieve vrijheid om hem enigszins te herformuleren: Van welke grote attractie zou je het stiekem niet erg vinden als hij afgebroken wordt om hem elders weer netjes opnieuw in elkaar te schroeven?

    Dat is in mijn geval ongetwijfeld de achtbaan waarvan de naam begint met een T. Mag verplaatst worden naar om het even welk ander park dat binnen een straal van 300 kilometer rond Leuven ligt.

    Nieuwe vraag: Wat is voor jou persoonlijk de allerbeste attractie die je ooit hebt gedaan? Dit mag elk soort attractie zijn (achtbaan, darkride, waterattractie, thrillride, kinderattractie of zelfs een onnozele trampoline)
    Dat is een heel moeilijke vraag, aangezien het meerdere categorieën samen zijn. Maar de attractie waar ik het meest van onder de indruk was, was toch wel Walhalla in Blackpool Pleasure Beach.

    Volgende vraag: welke attractie was de grootste tegenvaller voor je?

  3. #3

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Volgende vraag: welke attractie was de grootste tegenvaller voor je?
    Dat was voor mij de Bobby Drop.
    Ondertussen al vele jaren geleden, ik was met mijn ouders in Bobbejaanland. Het was een hele warme dag denk ik. We hebben toen heel lang in de wachtrij gestaan voor de Bobby Drop, 45 min of een uur ofzo, en we wisten eigenlijk nog niet wat die attractie juist was of inhield. Dan kwam eindelijk het moment dat we konden instappen, en dan houdt de persoon die mensen in de attractie laat stappen ons tegen en beschuldigt ons ineens dat we net zijn uitgestapt en niet terug direct mogen instappen Dat was dan even wel een discussie, en uiteindelijk mochten we dan toch nog instappen. En dan zitten we in die attractie, en dan is die rit dan nog heeeeel kort ook; gewoon even naar boven en 1 afdaling en dat was het. Dat was echt geen leuke ervaring.

    Volgende vraag:
    Ben je soms ooit eens op tv geweest?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •