X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Inderdaad.. alleen jammer dat het thema van de baan Can Can is. Je binnen gaat in een groot Can Can theater (de Moulin Rouge) in Frankrijk anno nu en de attractie ook Can Can Coaster heet. En dat de kapperszaak en de magazijnen waar je doorheen loopt ook wel erg weinig met Parijs te maken hebben (en ik ook niet snap hoe je van de Moulin Rouge in een kapperszaak en magazijn weer terug de moulin rouge in gaat).. Daarmee: De enige binding die over blijft tussen alle verschillende thema's is dat het rond +/- 1900 af speelt.

    in plaats van een kapperszaak zou een backstage ruimte waar de danseressen zich voorbereiden op hun optreden toch véél passender zijn naar mijn idee, terwijl dat qua vibe niet eens heel veel anders hoeft te zijn. De magazijnen zouden dan ook deel van de Backstage kunnen zijn. Het is een relatief kleine aanpassing, maar maakt het verhaal wél consistent en logisch.

    Nu goed.. Als ze het thema zo goed uit werken als in de concepten dan is het niveau in elk geval een stuk hoger dan het gemiddelde. Dus dat is alvast positief. Wellicht dat het ter plekke allemaal wat logischer is.
    Volgens mij moet dat 'magazijn' en die 'kapperszaak' anders wel gewoon backstageruimte voorstellen. Je kan het ook als ruimte zien waar danseressen worden opgemaakt en zich op die manier voorbereiden voor ze het podium op gaan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Volgens mij moet dat 'magazijn' en die 'kapperszaak' anders wel gewoon backstageruimte voorstellen. Je kan het ook als ruimte zien waar danseressen worden opgemaakt en zich op die manier voorbereiden voor ze het podium op gaan.
    Als dat zo is hoor je mij niet klagen.. maar ik had het dus inderdaad net zoals Traveler geïnterpreteerd: 2 conflicterende verhalen. Desalniettemin ben ik zeer nieuwsgierig naar de upgrade van deze attractie.

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Volgens mij moet dat 'magazijn' en die 'kapperszaak' anders wel gewoon backstageruimte voorstellen. Je kan het ook als ruimte zien waar danseressen worden opgemaakt en zich op die manier voorbereiden voor ze het podium op gaan.
    In de eerste plaats had ik het ook op deze manier geïnterpreteerd tot dat ik een kassa op de toog zag staan. Dus toch een kapperszaak...
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •