X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Denk dat het beleid daar wel een beetje veranderd is sinds 2007 vorig jaar was op de eerste dag van het seizoen alles open, behalve Buzzsaw.
    Buzzsaw is in elk geval volgens betrouwbare bron al gebruiksklaar, en normaal zal elke attractie, op Tiki-Waka na, bij seizoensstart operationeel zijn!

    Ik herinner mij ook nog de horrorvehalen van seizoensstarten in Walibi waar meer buiten werking was dan in gebruik, gelukkig lijkt dit nu definitief tot het verleden te behoren ..
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Buzzsaw is in elk geval volgens betrouwbare bron al gebruiksklaar, en normaal zal elke attractie, op Tiki-Waka na, bij seizoensstart operationeel zijn!
    Een "betrouwbare bron" vertelde mij dat er maar VIJF bakjes komen op de nieuwe achtbaan. Dat wordt dus weer ERG lang aanschuiven.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een "betrouwbare bron" vertelde mij dat er maar VIJF bakjes komen op de nieuwe achtbaan. Dat wordt dus weer ERG lang aanschuiven.
    Wat had je dan verwacht? 20 bakjes? Enkel Van Helsing (9), Gsengte Sau (7) en Vilda Musen (6) hebben meer wagens, alle andere Bobsled’s van Gerstlauer hebben er standaard 5 of minder ... Zoiets weet je op voorhand van een family coaster van dit type ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een "betrouwbare bron" vertelde mij dat er maar VIJF bakjes komen op de nieuwe achtbaan. Dat wordt dus weer ERG lang aanschuiven.
    Volgens mij is 5 bakjes niet zo abnormaal weinig?

    EDIT:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Wat had je dan verwacht? 20 bakjes? Enkel Van Helsing (9), Gsengte Sau (7) en Vilda Musen (6) hebben meer wagens, alle andere Bobsled’s van Gerstlauer hebben er standaard 5 of minder ... Zoiets weet je op voorhand van een family coaster van dit type ...
    Dat dus. En Van Helsings Factory heeft ook twee lifthills, dus is normaal dat die er een stuk meer heeft.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Het klopt inderdaad dat meer bakjes in principe meer volk kunnen verzetten. Maar die logica blijft niet doorlopen als je er de baanlengte bijneemt. Het belangrijkste is dat er genoeg treintjes op de baan staan zodat het eerste bakje terug is tegen dat het laatste bakje het station uitrijdt. Ik denk dat vijf in dit geval zeker zou moeten volstaan.

    Bij Anubis staan er bijvoorbeeld ook maar 3 bakjes op de baan en zelfs daar staan die vaak te wachten in de remmen voor de uitstapzone.

  6. 28-03-18, 18:36


  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Een "betrouwbare bron" vertelde mij dat er maar VIJF bakjes komen op de nieuwe achtbaan. Dat wordt dus weer ERG lang aanschuiven.
    De meeste van deze banen hebben een capaciteit van 720 pp/h dus verwacht voor Tiki-Waka ongeveer hetzelfde. Anubis heeft met drie karretjes een capaciteit van 700 PP/H. Wat betekent dat meer karretjes niet altijd een verhoging geeft die enorm verschilt. Akkoord Anubis kan zes pp karretje vervoeren, maar toch.

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Buzzsaw is in elk geval volgens betrouwbare bron al gebruiksklaar, en normaal zal elke attractie, op Tiki-Waka na, bij seizoensstart operationeel zijn!

    Ik herinner mij ook nog de horrorvehalen van seizoensstarten in Walibi waar meer buiten werking was dan in gebruik, gelukkig lijkt dit nu definitief tot het verleden te behoren ..
    Ik zou je betrouwbare bronnen nog eens dubbelchecken ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •