X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 29

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Wanneer vinden we de voorshow van een attractie al dan niet geslaagd?

    Goh, op zich stoor ik me er meestal niet aan, en vind ik ze soms wel versterkend. De allerbeste voor mij is die van Tower of Terror, omdat de medewerkers ook vaak een schrikgrapje uithalen met de bezoekers. De sfeer wordt er direct gezet, zowel door de voorshow als het personeel.

    Andere die ik ook wel aangenaam vind, zijn die van Symbolica, Le Défi de César (waar ik de 1e keer echt geen idee had hoe lang alles zou duren en wat het juist zou worden), Baron 1898 (vooral bij het voorsorteren) en zo zijn er nog een paar. Wanneer ze ook deels in de wachtrij zijn, zoals Star Tours, kan ik er ook best mee leven.

    Wanneer steken ze tegen? Als ze te lang duren (Feng Ju Palace) of als het er te veel zijn. Op dat punt is Time Riders een beetje op het randje.

  2. #2

    Re: Wanneer vinden we de voorshow van een attractie al dan niet geslaagd?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wanneer steken ze tegen? Als ze te lang duren (Feng Ju Palace) of als het er te veel zijn. Op dat punt is Time Riders een beetje op het randje.
    Daar noem je wel iets speciaals. Ik heb bij Time Riders het geheel eigenlijk nooit echt als voorshows ervaren, maar echt als deel van het verhaal en het gehele avontuur. Akkoord dat dit bij Time Riders iets minder goed geslaagd is dan toen het nog Batman was. Maar juist dat geheel maakt de attractie voor mij. Zonder de voorshows zou deze juist weer de zoveelste vage simulator zijn.

    Maar als je juist gaat voor de simulator rit zelf, kan ik me inderdaad best voorstellen dat je niet bepaald staat te springen om al die voorshows te zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •