Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Radja River heeft na lange tijd terug zijn misteffecten in de tijgertunnel, Vampire heeft terug (en sterkere) misteffecten, en als grootste verassing: CHALLENGE OF TUTANKHAMON heeft zijn vuur effecten EINDELIJK terug.
Wauw! Deze drie zaken vind ik echt fantastisch.

Ik zie dat de spullen in de wachtrij van Paleis van de Geest weg zijn. Ik vermoedde dat deze weggehaald waren om de gevel te schilderen, maar zouden ze weg blijven?

Het concept van het restaurant vind ik wel leuk klinken: je eten buiten bestellen en dan binnen gewoon eetplaats. Ik vind het wel jammer dat de rails tussen de plafondplaten zo zichtbaar zijn. Misschien dat dit in het echt wel minder is. De bedoeling van een zwart plafond was waarschijnlijk dat de ruimte er hoger uitzag dan ze is, want het is eigenlijk wel een laag gebouw. Dat vind ik nu niet echt werken door de blinkende rails. Maargoed, ik zou het eens in het echt moeten zien

Dat muurtje aan het terras had ik eigenlijk van verwacht dat het nog gethemed / ingekleurd zou worden. Misschien was het beton nog niet lang genoeg uitgehard hiervoor en volgt dit nog, of zou het toch zo blijven?

De versiering op het dak lijkt me precies ook nog niet helemaal af: op de laatste foto van Nathan mist precies nog een hoek, alsook op de eerste foto van Yelle. De decorstukken staan op hun plaats, maar dat is het dan ook. Ik vermoed dat hier ook nog wel wat aan afgewerkt zal worden?

Tijdens het schilderen van Cobra dachten veel mensen dat dit niet de definitieve kleuren waren, ik lees dat velen het nu wel mooi vinden maar hier en daar ook raar. Ikzelf vind de baan zeer mooi staan in deze kleuren, en zeer goed passen bij de gebouwen errond. Op foto dan, in het echt heb ik het nog niet gezien. Maar ik vind het een heel gezellige, er druk uitziende hoek geworden. Ik ben benieuwd om het zelf te gaan zien!

O ja, jullie zeggen beiden dat het eten in het restaurant er zeer lekker uitziet, maar wat serveren ze daar nu juist?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
Ook mensen die een abonnement online aanvragen moeten die nog verzilveren bij de abonnementenbalie.
Dat is bij Bellewaerde dit jaar ook zo. Raar vind ik persoonlijk, want me de Golden Pass vroeger kon je op internet gewoon een volwaardig abonnement bestellen dat dan in de brievenbus geleverd werd. Dat vind ik toch weer een stap achteruit.

Is je abonnement dan eigenlijk geldig vanaf de dag dat je je kaart laat maken? Anders is dat wel een voordeel van dat nieuwe systeem. @Zeuske: in dat geval had ik toch gewacht tot de volgende keer hoor!

Ook bedankt voor de video, Hanskuh! Zegt toch nog meer dan al de foto's Het ziet er wel heel leuk uit met dat stukje 'podium' dat ook geprojecteerd wordt, zodat je toch nog meer diepte krijgt in het scherm. Leuk!