X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 423

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Toverland] 2018 - Nieuwe zone & entree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Het ziet er inderdaad fantastisch uit, met opnieuw veel oog voor detail. Dit laatste zag je ook terugkomen in de Magische Vallei. Voor vele gewone bezoekers is Toverland misschien nog wat onbekend, maar ik vind het zeker een verborgen parel en een mooi toppark in wording.

    Binnen enkele jaren mag deze gerust naast Phantasialand of Efteling geplaatst worden wat mij betreft, op voorwaarde dat ze de indoor hallen een make over geven met hetzelfde oog voor detail als ze nu in de laatste projecten bewezen hebben.
    Ik ben het met je eens dat Toverland een verborgen parel is want voor zo een jong park zijn ze aardig op weg.

    Dat de hallen een betere theming moeten krijgen, is iedereen het over eens. Ik hoop eerst en vooral dat de linkerzijde van het station van Djenju River gethemed wordt. Ik heb vernomen dat men daar vrijdag aan begonnen is maar ik heb nog geen foto's gezien. Helaas.

    Iemand kwam met het idee om de zijde aan de afdaling van Expedition Zork (a.k.a. Backstroke) van de Magic Forest hal om te toveren tot een rotswand met een survival parcour ingebouwd zodat de muur nog iets oplevert. De zijde aan de kant van de Magische Vallei gewoon bekleden met rotsen en watervallen.

    De hal Het land van Toos zou gethematiseerd kunnen worden als een volwaardig kasteel aan de buitenkant. De hal afscheiden van het park d.m.v. veel bomen, struiken en heuvels is de goedkope oplossing.

    Aan de binnenkant zijn ze stapsgewijs al veranderingen aan het doorvoeren sinds enkele jaren. Het begon met de make-over van de Maximus Muller Blitzbahn en het nieuwe Oostenrijkse uiterlijk voor de horecagelegenheden in de Magic Forest. In Het land van Toos begon het met de nieuwe Oosterse theming bij Djinn. Hopelijk gaan ze zo door. Een sterrenhemel zoals bij de plopsa indoorparken zou een meerwaarde zijn voor de hallen.

    We zullen zien wat de toekomst brengt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 29-05-18 om 19:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •