X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik zie geen argument waarom het volgend weekend drukker zou zijn dan dit weekend. ik ben er al geweest op de laatste dag en dan was het rustig en warm zelfs.
    En nog een tip: het ideale uur om aan te komen is 9.15u-9u30 dan is er nog geen file en sta je redelijk vooraan op de parkings. Met uitrijden wacht je best een tijdje als het druk, dus niet als iedereen plots tegelijk weg wilt

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Ik zie geen argument waarom het volgend weekend drukker zou zijn dan dit weekend. ik ben er al geweest op de laatste dag en dan was het rustig en warm zelfs.
    En nog een tip: het ideale uur om aan te komen is 9.15u-9u30 dan is er nog geen file en sta je redelijk vooraan op de parkings. Met uitrijden wacht je best een tijdje als het druk, dus niet als iedereen plots tegelijk weg wilt
    Ik weet het @ uur voor toekomen. Geloof me. Wegens omstandigheden waren we gewoon zo laat.

    Ghoja, een argument is omdat het de laatste dag is voor die gratis tickets in te ruilen he?
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ik weet het @ uur voor toekomen. Geloof me. Wegens omstandigheden waren we gewoon zo laat.

    Ghoja, een argument is omdat het de laatste dag is voor die gratis tickets in te ruilen he?
    Nu is het vakantie dus iedereen gaat nu. De gezinnetjes wachten niet tot de laatste dag

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •