Ik heb Dawson Duel ook reeds uitgeprobeerd, en hoewel ik net wat vertrouwen kreeg in het project is het uitgedraaid op een complete ramp ... De attractie zelf is zeer saai en inspiratieloos, de snelheid is alles behalve, de capaciteit een fiasco (75 minuten met een minieme rij terwijl bij andere attracties meteen ingestapt kon worden ...).

De wachtrij roept trouwens ook enorme vragen op in de zin dat je erg hoog staat aan te schuiven, en bij veel wind, regen of net enorme zon je er gewoon onbeschermd en zeer lang staat aan te schuiven. Als de wachttijd op een dag met 3000 bezoekers al 75 minuten bedroeg, wat zal dat geven in het hoogseizoen en met Halloween???

Overigens zit het vol met kemels van fouten (de invalideningang start met een trap van 4 meter hoog???) die echt wel de indruk wekken dat het gehele project een ondoordacht mislukt concept is. Hoe Bellewaerde hiermee om zal gaan lijkt mij nog een serieus vraagteken, maar als je de reacties op facebook en andere mediums bekijkt zie je wel degelijk dat men echt zal moeten ingrijpen ...