X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik ben al jaren niet meer in dit park geweest. voeger toen ik met mijn ouders reisde gingen we met een mobilhome (topunt krent) mijn moeder en grootmoeder zaten in de mobilhome op hun gemak en ik en mijn broertje liepen wat rond in het park. (je krijgt ERT met abo toen nog goedkoop)

    Nu blijft het een van die parken waar ik nog niet met de vriendin ben geweest. is er veel veranderd sinds 2012? Op dit moment kan ik de banen nog blindelings zegen hoe ze gaan (3 jaar lang bijna ieder ander weekeind).

    Hoe doen jullie het om de goedkoopste prijzen te zoeken? (nog geen kinderen en het merendeel van de vakantie kan vrij gekozen worden)
    Ik heb eveneens ene hele tijd tussen mijn bezoeken gelaten. Tussen 2011 en 2018 niet geweest ook. In het Disney park zelf niks van verandering gemerkt (of toch niks groots; wel awesome om wat dingen terug te zien gewoon); Studios was wel enorm veranderd uiteraard. (En dat gaat het de komende jaren sowieso doen.)

    Op het forum hier hadden ze me aangeraden om de website van Disney zelf in de gaten te houden voor acties en promoties. En inderdaad, je kan op hun site wel eenvoudig de prijzen vergelijken en de verschillende tarieven. Valt niet over te klagen.

    Van periode kan je dus best sowieso in de week gaan. Heb het park in januari dit jaar nog gedaan en het was niet druk, alles behalve zelfs. in 2018 was ik er op een warme dag in mei en toen was er nog minder volk.

    Ik heb dit wel vaak gebruikt om te checken hoe het in het verleden was: https://queue-times.com/parks/4/calendar/2020/01

    Succes alvast!
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Van periode kan je dus best sowieso in de week gaan.
    Vaak is zondag op maandag de goedkoopste nacht om in een Disneyhotel te slapen. Qua drukte is de week uiteraard dan weer beter dan het weekend. En als je in een rustige periode gaat, zijn vooral de ochtenden (extra magic time) en de avonden echt wel een aanrader voor korte wachtrijen!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •