Grappig dat ze daar zo "spaarzaam" zijn. Leuk om de oude parktreinen (dat veronderstel ik toch, van Time Tunnel, waren dat deze treinen?) te zien terugkomen als decoratie, al vind ik die nu toch niet zo mooi staan daar bij de Speedy Bob. Net zoals die Bobbejaanland-boog van boven de Big Bang, die komt toch iets meer tot zijn recht als hij zich iets verder van de grond bevindt naar mijn mening.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
Ik weet niet of ik blij moet zijn met de terugkomst van de Revolution-muziek. Je kan nl. maar goed doen voor een van de twee versies van de coaster, nu vrees ik dat Mount Mara minder tot z'n recht gaat komen...
Ik heb vorige zomer Mount Mara gedaan met de Revolutionmuziek en ik vond het zeker geen nadeel.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaminion Bekijk Berichten
-Het rad is eindelijk weg!
Ik begrijp niet wat iedereen hier zo over loopt te juichen. Waarom stoorden jullie zich zo aan dat rad, stond het in jullie weg of zo? Jammer dat ik bij mijn laatste bezoeken El Rio niet heb gedaan, twee jaar geleden vonden we het te koud en vorig jaar was hij kapot. En nu is het weg, ben ik nu echt de enige die hier niet blij mee is? Ik vond het er leuk uitzien, iig beter dan deze lege vlakte.

En ik begrijp eigenlijk ook niet waarom BJL het weggedaan heeft. Het stond er al zo lang gewoon te staan en kijk, dit jaar gebruiken ze zelfs hun oude parktreinen om te decoreren. En dat oude rad doen ze dan weg. Of zouden ze dat gedaan hebben omdat iedereen er maar over liep te zeuren zoals hier