X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 98

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Wiegand] Slide Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Zelfs dan kan het efficienter.

    Of het meer kost weet ik niet. Deze supports zijn vaak dunner en minder stevig, waardoor goedkoper maar er ook meer nodig is. B&M, Intamin, Vekoma,.. daar zie je dit normaalgesproken niet (enkele uitzonderingen daar gelaten), maar de supports en backbone zijn dikker, waarbij ook het staal zelf dikker is.

    Tenminste. zoiets heb ik ooit begrepen en het klinkt wel aannemelijk.
    Dat zal waarschijnlijk wel kloppen, lijkt me ook logisch want ik zie echt geen enkele meerwaarde aan dit soort supports. Ik vind het persoonlijk echt lelijk en voor mij doet het afbreuk aan de esthetische uitstraling van een achtbaan.

  2. #2

    Re: [Wiegand] Slide Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dat zal waarschijnlijk wel kloppen, lijkt me ook logisch want ik zie echt geen enkele meerwaarde aan dit soort supports. Ik vind het persoonlijk echt lelijk en voor mij doet het afbreuk aan de esthetische uitstraling van een achtbaan.
    Met op kop K?rnan. Bouwen ze zo'n mooie toren om de lift te verbergen, wordt het volledig verziekt door de lelijke kleuren en support structuur van de baan die dusdanig in de weg staat dat je de toren amper nog ziet. Had dan op zijn minst de supports nog als een houten constructie gethemed ofzo...

  3. #3

    Re: [Wiegand] Slide Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Met op kop K?rnan. Bouwen ze zo'n mooie toren om de lift te verbergen, wordt het volledig verziekt door de lelijke kleuren en support structuur van de baan die dusdanig in de weg staat dat je de toren amper nog ziet. Had dan op zijn minst de supports nog als een houten constructie gethemed ofzo...
    Ik vind nu eerlijk gezegd die toren ?cht lelijk, maar goed dat terzijde. Dit soort supports kunnen wel iets hebben vind ik, maar in dit geval is het wel echt t?. Om Fury aan te halen, daar vind ik die overdaad aan supports dan weer wel veel beter eruit zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •