X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 194

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Ik kan mis zijn maar was dit stuk onbebouwd bos niet eerder voorzien voor een nieuwe plop darkride?

    Waar ik nog altijd wel een beetje verbaasd over ben is het feit dat Plopsa heeft beslist om meteen tegen het park aan het nieuwe stuk camping te leggen. Ik had het iets logischer gevonden om eerst het uiterst linkse deel van de campinggrond om te vormen en het stuk waar die nu komt over te houden als uitbreiding van het park zelf. Ofwel mis ik de logica achter dit feit maar ik denk to dat het logischer is dat als het park een meerdaagse bestemming wil worden je eerst het park zelf met een stuk uitbreid.
    Die Plop-darkride zijn niets meer dan wishfull thinking van fans dacht ik, die het Bos van Plop naar de Plopzone wilde halen ? De vervanger van het Bos van Plop lijkt me het waarschijnlijk gewoon de plek van de huidige darkride in te nemen, maar dan met een ander thema en ritsysteem.

    Ik meen me ook te herinneren dat Plopsa de optie om de velden achter het park te gebruiken als uitbreidingsmogelijkheid heeft laten vliegen en geen interesse (meer) heeft in een fysieke parkuitbreiding, maar pin me er niet op vast...

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten

    Ik meen me ook te herinneren dat Plopsa de optie om de velden achter het park te gebruiken als uitbreidingsmogelijkheid heeft laten vliegen en geen interesse (meer) heeft in een fysieke parkuitbreiding, maar pin me er niet op vast...
    Inderdaad, dit werd destijds bevestigd. Maar twee/drie jaar later kopen ze dan alsnog die camping op... Plannen kunnen veranderen neem ik aan? Ik heb toch zoiets van : een hotel EN een camping schreeuwt gewoon naar een uitbreiding. Die camping is toch een serieus lap grond in zijn geheel waar men nu 1/3de van gaat bezetten in eerste fase. Indien je die hele camping omvormt zonder parkuitbreiding lijkt het me teveel aan slaapplaatsen ten opzichte van wat het park te bieden heeft. Niet?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •