X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Europa Park: Disneygirl cheating on Mickey Mouse with Euromaus

    Ik vind EP ook beter dan Disney, heb mijn abo van Disney al jaren gestopt. Bij EP klopte het totaal beter. Verzorgd sanitair, vriendelijkheid personeel, propere hotels, heel gevarieerd aanbod in attracties en maaltijden in het park. Het park heeft ook zoveel vlottere operaties die DLP soms zelfs niet weet te halen op de iets of wat rustige dagen (Crush coaster is daar altijd een ramp als je er niet onmiddellijk naar toe gaat, om nog maar 1 voorbeeld te geven). Disney is niet slecht maar prijs kwaliteit zit het daar niet juist voor mij tov EP. Ik ga er nog maximaal 1/jaar naar toe, EP weet mij in alle seizoenen te bekoren.

    Praktisch vraagje, je zegt dat je vriend 197 is, hebben ze hem dan niet geweigerd aan de ingang? Daar staat namelijk aangeduid dat je max 195 mag zijn.

  2. #2

    Re: [TR] Europa Park: Disneygirl cheating on Mickey Mouse with Euromaus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Ik vind EP ook beter dan Disney, heb mijn abo van Disney al jaren gestopt. Bij EP klopte het totaal beter. Verzorgd sanitair, vriendelijkheid personeel, propere hotels, heel gevarieerd aanbod in attracties en maaltijden in het park. Het park heeft ook zoveel vlottere operaties die DLP soms zelfs niet weet te halen op de iets of wat rustige dagen (Crush coaster is daar altijd een ramp als je er niet onmiddellijk naar toe gaat, om nog maar 1 voorbeeld te geven). Disney is niet slecht maar prijs kwaliteit zit het daar niet juist voor mij tov EP. Ik ga er nog maximaal 1/jaar naar toe, EP weet mij in alle seizoenen te bekoren.

    Praktisch vraagje, je zegt dat je vriend 197 is, hebben ze hem dan niet geweigerd aan de ingang? Daar staat namelijk aangeduid dat je max 195 mag zijn.
    Thuis op zijn blote voeten kwamen we aan 1m94,5cm . 't was aan de lat van Shambhala (met schoenen aan) dat ze echter op 1m97cm kwamen (nadat ze gefoemeld hadden aan de beugel die maar niet dicht ging en hem dan toch eens voor de lat wouden zien, waarna ze dan de conclusie "ge zijt te groot" trokken).
    Thuis voor vertrek naar EP gemeten met zijn platste schoenen die hij had aan en toen kwam hij op 1m96cm, die schoenen ook meegenomen naar EP en daar hebben ze hem gelukkig niet effectief tegen de lat gezet maar enkel de test seat laten proberen.

    Winterseizoen klinkt zeer aanlokkelijk maar dat zit voor ons al vrij volboekt komend jaar (Disney 2x, Phantasialand moet er nog ergens bijgepropt, nog een week relax "geen pretparken toegestaan" aldus mijn wederhelft verlof er tussen , ...) en tegen volgende winter zijn onze silver passen dan weer verlopen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •