Ik zie volstrekt geen link tussen dat facebook bericht en een powered coaster. (of in elk geval toch niet het deel dat op bovenstaande screenshot te zien is).

Gezien de layout lijkt het me echter niet onwaarschijnlijk. Eerst dacht ik nog aan een lifthill en dan een helix naar beneden, maar dan is de rest van de baan eigenlijk te lang om nog tot het einde te komen.

Wel een mooie gelegenheid om het thematisch wat beter te gaan uitwerken. Het station van de bob is gewoon een betonnen bunker (van binnen). Op de artwork lijkt me toch dat het station behoorlijk onder handen wordt genomen en dat is goed.

Net als Ignace ben ik dan wel teleurgesteld over het kleine formaat van de baan. Nu is dat bij Powered coasters niet heel ongebruikelijk, maar er had meer in kunnen zitten.

Jammer dat ze niet opnieuw een bob genomen hebben. Die van Mack vind ik persoonlijk wel bakken minder leuk en door de constructiewijze ook irritant ratelend, maar het was wel een passende vervanger geweest. Daarnaast snap ik ook niet helemaal van het nut van die layout, om vervolgens de banen NIET te laten duelleren/racen... Wellicht dat ze eentje laden terwijl de andere rijdt?

De vraag wat nu ook op komt: Zou die launch coaster in het nieuwe gebied dan misschien ook een Mack worden? Een combideal?