X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 269

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland] 2021 Nieuwe Grote Coaster

    Ookal ben ik ook ouder dan de Studio 100 doelgroep, ik vind samenhang en volwaardige themagebieden een must, zo ook bij Plopsaland.

    Niet Studio 100 gerelateerde thema's blijf ik een slechte keuze vinden. Blijf toch gewoon bij de core. Of gaan ze de naam Plopsa misschien ook veranderen?

    Wanneer ik foto's liet zien aan niet pretparkfans van de ons allen bekende clash: Heidiland & Dinosplash (de boomstammetjes), dan kreeg ik ook van hen een verafschuwde reactie.

    Ze vinden het ook raar dat ze zoiets vlak tegen elkaar plakken en de keuze voor iets niet-plopsa haten ze even hard als ons.

    Als ze dit met de xtreme spinning coaster ook doen, dan begrijp ik ze helemaal niet meer. Als ze dit doen omdat ze meer internationaal of een breder publiek (ouder, en niet-Studio-100-liefhebbers) willen aantrekken, dat ze dan zorgen voor nieuwe Studio 100 figuren die ook deze doelgroep kan bekoren of bekeren zodat ze dié als thema aan nieuwigheden kunnen geven in plaats van betekenisloze thema's toe te voegen. Het enige wat ze nu creëren is een onsamenhangend boeltje.

    Het enige park dat alles naast elkaar kan proppen en er mee weg komt is Phantasialand (zegt Phantasiastisch denk je nu wellicht, I know). Het belangrijkste feit is wel dat zij ervoor zorgen dat de overgang tussen gebieden mooi verloopt. Geen Heidi-Dino (of Grote Splash - Robospinner) clash te bespeuren.

    Hopelijk herbekijken ze de boel nog eens voor het te laat is en komen ze tot besef dat het hier over Plopsaland de Panne gaat aan onze Vlaamse kust en niet over een park ergens in Verweggistan.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-10-19 om 19:13.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •