X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Denk dat Boris niet begrepen heeft dat het hier gaat over Gold River een attractie waarin je niet nat wordt, waarvan meerderen niet wsten dat hij zo ondiep was en de opmerking kwam dat het water opzettelijk troebel gehouden wordt. Heeft op zich dus niets te maken met de log flume of watercoaster discussie die telkens weer opduikt. Maar ieder zijn mening natuurlijk over die discussie, ik ga er geen ritje voor laten als het over natuurlijk vijverwater gaat, waarin visjes zwemmen en ganzen op leven, dat toont enkel aan dat het zeker niet ongezond is.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Denk dat Boris niet begrepen heeft dat het hier gaat over Gold River een attractie waarin je niet nat wordt, waarvan meerderen niet wsten dat hij zo ondiep was en de opmerking kwam dat het water opzettelijk troebel gehouden wordt. Heeft op zich dus niets te maken met de log flume of watercoaster discussie die telkens weer opduikt. Maar ieder zijn mening natuurlijk over die discussie, ik ga er geen ritje voor laten als het over natuurlijk vijverwater gaat, waarin visjes zwemmen en ganzen op leven, dat toont enkel aan dat het zeker niet ongezond is.
    je hebt mijn punt begrepen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •